Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Přednášející

Moderátor

Soňa Porupková

Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

Přednášející

Roman Dobiáš

Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Lukáš Dziadek

V EUC působí jako Programový manažer pro aplikaci mojeEUC teprve rok a má na starosti rozvoj zdravotní aplikace a věrnostního programu mojeEUC. V minulosti se zabýval eCommerce a online řešením ve společnostech Dr.Max, Avast či Oriflame.

Lukáš Havlásek

Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.

Andrea Hurychová

Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

Aziz Jahić

V EUC působí jako Ředitel marketingu a komunikace již 7 let a ze své pozice se tak pustil do digitalizace zdravotnictví v rámci zdravotnické skupiny EUC. V minulosti se věnoval marketingu a vztahy s veřejností v oblasti ICT, telekomunikací a logistice.

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

Adam Klavík

Momentálně se věnuje především rozvoji marketingových aktivit značky Mastercard ve spolupráci s českými a slovenskými bankami, partnery a obchodníky. V minulosti působil v managementu hokejové Sparty. Je to velký milovník sportu a nově i esportu 😊.

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

Hana Kubešová

Hana Kubešová pracuje v KB na pozici Segmentový manažer za produkty Každodenní bankovnictví a platební karty. Baví jí sport a cestování.

Roman Kučera

Roman Kučera se pohybuje ve světě médií, PR a marketingu více než 17 let. Zkušenosti z šéfredaktorských pozic vydavatelství Computer Press a Extra Publishing dále rozvíjel ve společnosti IKEA. Desátým rokem působí v agentuře LESENSKY.CZ, aktuálně na pozici CEO. V rámci projektu PR Gang také pravidelně přednáší o marketingu na Masarykově univerzitě v Brně a VUT. Tvorbu webů vnímá jako interdisciplinární umění, ke kterému má jako absolvent konzervatoře velmi blízko.

Petr Přichystal

Petr Přichystal působí čtvrtým rokem ve společnosti LOMAX na pozici marketing manager. Současně je zapojen v projektu FOOT CARE, který spoluzaložil v roce 2017. Před tím založil společnost TRIKOMARKET, kterou zároveň vedl čtyři roky. Zkušenosti z oblasti marketingu získal i ve společnosti GUMOTEX, kde působil jako marketingový specialista. V reklamě se pohybuje od roku 2007, když začínal v produkci jako tiskař a grafik. Ve volném čase se baví mimo jiné natáčením a střihem videí.

Jana Rebicerová

V oblasti human relations se pohybuje 8 let a nyní má na starost vše od recruitmentu, přes HR marketing, employer branding až po employer engagement. Klade vysoký důraz na velmi kvalitní nábor nových kolegů, kteří budou perfektně culture fit se současnými kolegy a zároveň pro kolegy dělá maximum, aby se v Effectixu cítili šťastní a naplnění. Baví jí kreativní část HR marketingu a vymýšlení různých aktivit jak ukázat firemní kulturu.

Jan Romportl

Jan Romportl je zakladatel, a do půlky letošního roku také ředitel Dataclair.ai – Centra umělé inteligence v PPF a O2 Czech Republic. Letos v létě se po 7 letech odpoutal od korporátního prostředí, začal působit jako freelance AI konzultant, a zároveň se pustil do zakládání vlastního startupového projektu, v němž by chtěl s AI řešit jeden z palčivých problémů současného online světa. Má Ph.D. z umělé inteligence a vystudoval také filozofii. Než v roce 2015 nastoupil do O2, měl 12 let zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Byl vedoucím oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií na Západočeské univerzitě v Plzni a zároveň výzkumníkem na Katedře kybernetiky. V současnosti je také členem Katedry filozofie téže univerzity, spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy a s českým Spolkem pro efektivní altruismus. Organizuje Prague AI Safety Meetup a snaží se být nápomocen mezinárodní komunitě zabývající se bezpečností a hodnotami umělé inteligence.

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Petr Skondrojanis

Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

Petr Srna

Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.

Luděk Šafář

Luděk se vice než 15 let věnuje digitální transformaci, zejména ve formě enterprise IT systémů a platforem. V současnosti vede tým Customer Advisory pro střední Evropu v SAS Institute, kde je použití AI a dalších technologií pro zlepšení interakcí se zákazníky jedním z klíčových témat. Hyperpersonalizace jako next-gen přístup k zákaznickým kampaním je tématem, které konzultuje se zákazníky napříč trhem jako součást diskuse o analytice a využití ML v marketingu.

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Petr Václavek

Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.

Karol Veleba

V online marketingu a managementu se pohybuje přes 20 let a svoje zkušenosti předává 80 kolegům v agentuře i jako mentor například v Impact Hubu. Je velký propagátor myšlenky svobodné firmy a osobní zodpovědnosti. Nebojí se to ověřovat v praxi na své firmě v Čechách ale i na Slovensku. Rád informace předává každému, koho svoboda v práci inspiruje a zajímá.

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.