Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Program

9:00 - 9:05

Úvodní slovo

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

9:05 - 9:25

Influencer marketing v době nejistoty

Rok 2022 můžeme považovat za turbulentní snad ze všech úhlů pohledu, ten marketingový nevyjímaje. Kam směřoval influencer marketing po krátkém vydechnutí mezi dvěma krizovými obdobími a jaká je predikce pro další rok vám nastíním ve své přednášce.

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.

9:25 - 9:30

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Influencer marketing

9:30 - 9:50

Videotrendy 2022

S video formáty se potkáte prakticky na všech sociálních sítích a zpravodajských či obsahových webech. Je tedy logické, že síla online videa, jakožto marketingového kanálu měsíc od měsíce roste.
V rámci své přednášky se Andrea zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s přesahem do influencingu. Podíváme se také například na to, jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a social platformami.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Managing Director

WeDigital

Andrea Hurychová

Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.

9:50 - 9:55

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Videoreklama

9:55 - 10:15

Affiliate kampaně 4home rostou 20 % ročně již 7 let, jak je to možné?

Affiliate kampaň bývá popelkou online marketingových mixů e-shopů. Ano, s nadsázkou můžeme affil nazvat „doplňkem stravy pro výkon e-shopu“. Ale pokud se k němu přistupuje správně, férově, a aktivně, pak může přinést nejen dlouhodobě stabilní výkon, ale i neustálý růst bez jakýchkoliv investic do propagace. Navíc s minimálním rizikem a časovými nároky. Jak toho dosáhnout si ukážeme na příkladu affiliate kampaní e-shopu 4home.

Roman Dobiáš Roman Dobiáš

Dognet

Roman Dobiáš

Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.

10:15 - 10:20

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Brandová kampaň

10:20 - 10:30

WebTop100 Case study: Jak si KB a Mastercard získaly srdce českých hráčů League of Legends

Herní prostředí je pro mnohé zatím stále virtuální španělskou vesnicí. Přitom je to svět, který se příliš neliší od jiných sportovních disciplín. Svět, ve kterém se točí obrovské peníze, kde zákazníci vítají nové značky s otevřenou náručí. Jak si KB a Mastercard získali srdce českých hráčů League of Legends?

Adam Klavík Adam Klavík

Marketing manager CZ & SK

Mastercard Europe

Adam Klavík

Momentálně se věnuje především rozvoji marketingových aktivit značky Mastercard ve spolupráci s českými a slovenskými bankami, partnery a obchodníky. V minulosti působil v managementu hokejové Sparty. Je to velký milovník sportu a nově i esportu 😊.

Hana Kubešová Hana Kubešová

Segmentový manažer

Komerční banka

Hana Kubešová

Hana Kubešová pracuje v KB na pozici Segmentový manažer za produkty Každodenní bankovnictví a platební karty. Baví jí sport a cestování.

10:30 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:10

Udržitelný (digitální) svět?

Každá krize je příležitost a pomalu si zvykáme žít paralelně v několika krizích najednou.

Zároveň si firmy a značky čím dál tím více uvědomují své možnosti, vliv, ale i odpovědnost za tento svět.

Jak technologie pomáhají? Jaké nejlepší transformace zažíváme?

Je udržitelnost v rozporu s podnikáním a tvořením zisku?

Navzdory filozofickým otázkám uvidíte konkrétní informace, inspiraci a případové studie mimo jiné z letošní ročníku WebTop100.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

11:10 - 11:15

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Digitální transformace

11:15 - 11:35

Soumrak textů aneb Když umím česky, umím i psát, ne?

Všichni umíme česky, ale většina z nás blbě. Žádný rodilý mluvčí (ani v češtině) není automaticky copywriter. Textař zase nemusí rozumět rozdílu mezi produktovým copy a contentem. No a content writer ještě zdaleka není novinář. Proč má smysl zadávat práci odborníkům, když jsou to všechno jenom písmenka a do klávesnice umíme bušit všichni?

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

11:35 - 11:40

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Obsahový marketing

11:40 - 12:00

Může být i nekomunikace dobrou strategií?

Existují typy produktů, služeb a akcí, kterým vyplatí nedělat tradiční marketing. Letošní přednášku uchopím trochu netradičně a posvítíme si v ní právě na situace, ve kterých se vyplatí nedělat kolem značky zbytečně velký humbuk.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Komunikační stratég

Irena Zatloukalová

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.

12:00 - 12:05

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Firemní komunikace

12:05 - 12:10

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Retenční marketing

12:10 - 12:20

WebTop100 Case study: Aplikace mojeEUC – zdraví na dosah

EUC je největším poskytovatelem ambulantní lékařské péče v ČR. Na našich 25 zdravotnických zařízení poskytneme zdravotní péči 1,3 milionu pacientům. Ze své pozice se společnost EUC před rokem a půl rozhodla započít digitalizaci komunikace mezi pacientem a lékařem. Díky mobilní aplikaci dochází k většímu zapojení pacienta do péče o své zdraví. Pandemie ukázala důležitost dostupnosti zdravotní péče bez nutnosti fyzické návštěvy ordinace.

Lukáš Dziadek Lukáš Dziadek

Programový manažer

EUC a.s.

Lukáš Dziadek

V EUC působí jako Programový manažer pro aplikaci mojeEUC teprve rok a má na starosti rozvoj zdravotní aplikace a věrnostního programu mojeEUC. V minulosti se zabýval eCommerce a online řešením ve společnostech Dr.Max, Avast či Oriflame.

Aziz Jahić Aziz Jahić

Marketingový ředitel

EUC a.s.

Aziz Jahić

V EUC působí jako Ředitel marketingu a komunikace již 7 let a ze své pozice se tak pustil do digitalizace zdravotnictví v rámci zdravotnické skupiny EUC. V minulosti se věnoval marketingu a vztahy s veřejností v oblasti ICT, telekomunikací a logistice.

12:20 - 13:20

Oběd

13:20 - 13:40

Jak je pro e-commerce hráče důležité propojení s fyzickým/kamenným světem?

Na internetu dnes nakupují téměř všichni a internetových obchodů jsou mraky. Kde se ale často začínají oddělovat prodejci úspěšní od neúspěšných, je kontakt s nakupujícími ve fyzickém světě. Ať už pohledu omnichannel přístupu, kvality last mile nebo v zákaznického zážitku a „hmatatelné“ inspiraci. Právě tyto prvky, které jsou však během na dlouhou trať, pak bývají imperativem retence a vzniku úspěšného brandu.

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.

13:40 - 13:55

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii E-commerce (tři žebříčky)

13:55 - 14:15

Konec umělých slev a podivných recenzí na eshopech?

Blíží se další zajímavá evoluce českého ecommerce prostředí, která bude dirigována úpravou zákona o ochraně spotřebitele. Jednou z klíčových změn, která z této úpravy vychází, je způsob zobrazování informací o slevách, kdy prodávající bude muset vedle informace o slevě udávat například také údaj o nejnižší ceně produktu, za kterou jej prodával v posledních třiceti dnech. Novinek vyplývajících z této novely zákona je každopádně více a u velkého množství prodejců budou vyžadovat komplexní transformaci zažité praxe. V rámci mé přednášky se pozastavíme nad konsekvencemi, které tato změna může vnést do českého ecommerce prostředí.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINCEV scientific marketing

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

14:15 - 14:20

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii UX

14:20 - 14:45

Marketing v novém AI světě

Kdo je na Twitteru nebo LinkedInu, nemůže si nevšimnout záplavy výtvorů z AI nástrojů typu DALL-E, Midjourney nebo Stable Diffusion. Dostaly se totiž konečně do rukou laické non-AI veřejnosti, jejíž reakce pak většinou byla: „Wow, aha, tak tohle je AI…“ Jenomže tohle je jen maličká špička ledovce.
Řekněme si tedy, jak zhruba vypadá ta většinová část ledovce pod hladinou a co nám může přinést v nejbližší i trošku vzdálenější budoucnosti. Je to totiž mnoho dobrého, ale také mnoho špatného a temného. A právě marketing je jedna z oblastí, která má potenciál ovlivnit, jak ty naše budoucí životy s AI budou vypadat.

Jan Romportl Jan Romportl

Freelance AI Consultant

Jan Romportl

Jan Romportl je zakladatel, a do půlky letošního roku také ředitel Dataclair.ai – Centra umělé inteligence v PPF a O2 Czech Republic. Letos v létě se po 7 letech odpoutal od korporátního prostředí, začal působit jako freelance AI konzultant, a zároveň se pustil do zakládání vlastního startupového projektu, v němž by chtěl s AI řešit jeden z palčivých problémů současného online světa. Má Ph.D. z umělé inteligence a vystudoval také filozofii. Než v roce 2015 nastoupil do O2, měl 12 let zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Byl vedoucím oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií na Západočeské univerzitě v Plzni a zároveň výzkumníkem na Katedře kybernetiky. V současnosti je také členem Katedry filozofie téže univerzity, spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy a s českým Spolkem pro efektivní altruismus. Organizuje Prague AI Safety Meetup a snaží se být nápomocen mezinárodní komunitě zabývající se bezpečností a hodnotami umělé inteligence.

14:45 - 14:55

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Firemní web (dva žebříčky)

14:55 - 15:05

WebTop100 Case study: LOMAX –⁠ web s důrazem na brand, použitelnost a zapamatovatelnost

Jak vytvořit uživatelsky přívětivý, přehledný a funkční web? Jak propojit vizuální identitu společnosti a zároveň splnit vysoké technické nároky na rychlost, dohledatelnost a použitelnost stránek. Praktická přednáška představí know-how a zkušenosti agentury Lesensky.cz z příprav webových stránek LOMAX.

Roman Kučera Roman Kučera

CEO

Lesensky.cz

Roman Kučera

Roman Kučera se pohybuje ve světě médií, PR a marketingu více než 17 let. Zkušenosti z šéfredaktorských pozic vydavatelství Computer Press a Extra Publishing dále rozvíjel ve společnosti IKEA. Desátým rokem působí v agentuře LESENSKY.CZ, aktuálně na pozici CEO. V rámci projektu PR Gang také pravidelně přednáší o marketingu na Masarykově univerzitě v Brně a VUT. Tvorbu webů vnímá jako interdisciplinární umění, ke kterému má jako absolvent konzervatoře velmi blízko.

Petr Přichystal Petr Přichystal

marketing manager LOMAX

LOMAX & Co

Petr Přichystal

Petr Přichystal působí čtvrtým rokem ve společnosti LOMAX na pozici marketing manager. Současně je zapojen v projektu FOOT CARE, který spoluzaložil v roce 2017. Před tím založil společnost TRIKOMARKET, kterou zároveň vedl čtyři roky. Zkušenosti z oblasti marketingu získal i ve společnosti GUMOTEX, kde působil jako marketingový specialista. V reklamě se pohybuje od roku 2007, když začínal v produkci jako tiskař a grafik. Ve volném čase se baví mimo jiné natáčením a střihem videí.

15:05 - 15:25

Coffee break

15:25 - 15:45

Obsah + SEO = VSL

To, že obsah webu má lví podíl na tom, jaké bude mít daný web výsledky ve vyhledávačích, to už samozřejmě víme. V přednášce se zaměřím na to, jak konkrétně byste měli ke tvorbě obsahu přistupovat. Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích?

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

15:45 - 15:50

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii SEO

15:50 - 16:10

Hyperpersonalizace – Front-end analytického CRM

Komunikace se zákazníky je dobrodružství samo o sobě. Ještě větší, když ho nemáte celé pod kontrolou. Rádi vás seznámíme s možnosti komponent Delivery CDP platformy SAS Institute. Ta v sobě kombinuje Digital Marketing a Digital Advertising a propojuje tak svět marketérů a poskytovatelů reklamního prostoru. Vyšší efektivita v kampaních, kombinace různých zdrojů dat při automatizovaných real-time rozhodnutích, a tak dále. To vše s plnou škálovatelností, kontrolou nad prioritizací zobrazení a přístupem k low-level raw datům. Let the adventure be your own!

Luděk Šafář Luděk Šafář

Head of Customer Advisory

SAS Institute ČR

Luděk Šafář

Luděk se vice než 15 let věnuje digitální transformaci, zejména ve formě enterprise IT systémů a platforem. V současnosti vede tým Customer Advisory pro střední Evropu v SAS Institute, kde je použití AI a dalších technologií pro zlepšení interakcí se zákazníky jedním z klíčových témat. Hyperpersonalizace jako next-gen přístup k zákaznickým kampaním je tématem, které konzultuje se zákazníky napříč trhem jako součást diskuse o analytice a využití ML v marketingu.

16:10 - 16:15

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Výkonnostní kampaň

16:15 - 16:35

Jak mít správně nastavené firemní ego

Potřebujeme firmy posunout z „Já“ do „My“ pak je dokážeme vést mnohem snadněji, protože v nich lidé budou nacházet smysl, příležitosti a prostředí, kam se budou těšit a zvládnete jakoukoliv krizi.

Petr Skondrojanis Petr Skondrojanis

Zakladatel

COCUMA

Petr Skondrojanis

Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

16:35 - 16:40

Vyhlášení 1., 2. a 3. místa v kategorii Autentická kariérní komunikace

16:40 - 16:50

WebTop100 Case study: Svobodná firma - jedno téma, mnoho podob

Svobodná firma pro nás není jen prázdný buzzword. Ukážeme, jak jsme v Effectixu aplikovali principy svobodné firmy a proč je propojení s osobní zodpovědností klíčové. Představíme, jak jsme pojali komunikaci této změny a co nám to přineslo. A samozřejmě řekneme, co jsme se díky tomu naučili a co nás čeká dál.

Jana Rebicerová Jana Rebicerová

HR Manager

Effectix.com

Jana Rebicerová

V oblasti human relations se pohybuje 8 let a nyní má na starost vše od recruitmentu, přes HR marketing, employer branding až po employer engagement. Klade vysoký důraz na velmi kvalitní nábor nových kolegů, kteří budou perfektně culture fit se současnými kolegy a zároveň pro kolegy dělá maximum, aby se v Effectixu cítili šťastní a naplnění. Baví jí kreativní část HR marketingu a vymýšlení různých aktivit jak ukázat firemní kulturu.

Karol Veleba Karol Veleba

CEO

Effectix.com

Karol Veleba

V online marketingu a managementu se pohybuje přes 20 let a svoje zkušenosti předává 80 kolegům v agentuře i jako mentor například v Impact Hubu. Je velký propagátor myšlenky svobodné firmy a osobní zodpovědnosti. Nebojí se to ověřovat v praxi na své firmě v Čechách ale i na Slovensku. Rád informace předává každému, koho svoboda v práci inspiruje a zajímá.

16:50 - 17:05

Vyhlášení Osobnosti českého digitálu, Projektu roku a Autora roku

17:05 - 19:30

Závěr konference a číše vína