Moderátorka
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
V rámci mé přednášky se zaměřím především na videoformáty, v rámci nichž hraje prim spolupráce s influencery. Jakým způsobem o takových reklamních kampaních přemýšlet, abychom dostali do popředí naši značku a zároveň dokázali udržet její dlouhodobě budovanou autenticitu?
Managing Director
Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.
Email marketing zažívá v posledních měsících velkou renesanci, která je podpořena jak rostoucími investicemi do těchto aktivit, tak množstvím odborných eventů se zaměřením právě na emailing. V rámci mé přednášky se podíváme na byznysový potenciál, který emailingové aktivity skýtají, na další směřování oboru a trendy, kterých by bylo škoda nevyužít
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
1. Pokus o vysvětlení, proč (zatím) nepoužívat AI na psaní českých textů, pokud nechcete vypadat jako trubky. Plus pár ukázek, jak hrozné jsou (zatím) výsledky. 2. Stručný přehled úkolů, na které už se AI rozhodně používat vyplatí. 3. A vysvětlení, proč potřebujeme novou profesi – Prompt Specialistu. Plus pokus všechny přesvědčit, že i prompt specialista by měl být především skvělý copywriter.
Head of Content
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
V rámci mé přednášky si posvítíme na nové komunikační trendy. Jako proof of concept využiji společný dlouhodobý projekt České spořitelny, datového portálu Evropa v datech a Sociologického ústavu AV ČR, Index prosperity a finančního zdraví. Ten je za dobu své existence ověnčen mnoha odbornými cenami a je perfektním zástupcem prospěšného projektu bez apriorní reklamy.
Managing Partner
Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.
V rámci mé přednášky se podělím o zkušenosti s dvěma klíčovými prodejními kanály Notina. Jak se liší chování uživatelů, konverzní poměry, nebo life time value zákazníka? Podělím se s vámi o know how pro marketingovou komunikaci a výkonnostní kampaně založené na dlouholetém kontinuálním sběru dat.
Web & Innovations Director
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
Skoro by se dalo říct, že většina dnešních personalistů jsou tvorové závislý na odrážkách. V rámci mého vystoupení si prakticky ukážeme, že je to absolutně zbytečné a ke kreativnímu a zároveň rychlému sepsání inzerátu stačí mobilní telefon.
Zakladatel
Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.
Zpracovat SEO analýzu, to je dnes poměrně jednoduché. Analýza klíčových slov? To už je trochu složitější, ale stále nic, s čím by se nedalo poprat. Sepsat texty sice trochu trvá, ale umíme to taky. Implementovat komplexní strategii na web? Nemožné! Proč je to nemožné a co s tím vám ukážu v mé přednášce.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Kdo by nebyl na Linkedinu? Ale ruku na srdce, využíváte potenciál téhle sítě naplno? Pro svoji osobní i firemní značku? Nebo se raději krčíte v koutku a bojíte se něco o sobě “křičet do světa”? Víte co, nemusíte křičet! Stačí být slyšet, mít svůj hlas. A tudíž si uvědomit, že když si nevezmete otěže své reputace pevně do svých rukou, může to za vás udělat nekdo jiný. A to se pak vlastní reputace řídí těžko. Mám pro vás pár tipů ze světa budování firemního i osobního brandu na téhle nejvyužívanější profesní síti. Nebude to vševyčerpávající návod či univerzální recept, jak na to. Čekejte spíš inspiraci a pár postřehů, které vám snad pomohou zbavit se těch nejběžnějších bloků, proč svůj LinkedIn profil necháváte zít prázdnotou.
Komunikační stratég
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.
Spolupráci mezi zadavatelem reklamy a agenturou může zkazit plno věcí. Někdy jde o drobnosti, jindy o zásadní věci. Problém je, že si lidé v agenturách často neuvědomují, co dělají špatně, nebo proč je to pro klienta důležité. Ondřej Sláma má zkušenost z obou táborů a představí vybrané neblahé zkušenosti odžité v praxi.
Marketing consultant
Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.
Petr se s námi podělí o klíčová zjištění o posunu trhu influencer marketing vyplývající z více než stovky influencerských kampaní v hodnotě desítek milionů korun. Kam směřuje trh? S jakými trendy počítat? A jaké typické nešvary ohrožují výsledky influencerských kampaní? Vše se dozvíte v jeho přednášce.
CEO
Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.
Jaká rizika v sobě AI nástroje skrývají? Jak (s)právně promptovat, a nemít špatné spaní? Jaké soudní kauzy ChatGPT jen tak neokecá? Co na nás EU chystá? Jak se budou díky tomu AI nástroje vyvíjet? A bude brzy po všem? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a způsobem, který vás bude bavit.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
O 67 % projektů více selže firmám, které podceňují projektové řízení. Zaneprázdněný projekťák, neefektivní komunikace a špatně naplánovaný rozpočet jsou celosvětově největší problémy projektového řízení. Co ale trápí projektové manažery v Česku? Vyzpovídal jsem kované projekťáky i ty, na které řízení projektů tak trochu „spadlo”.
Kapitán
Kapitán Freelo.io, který se snaží zjednodušovat podnikání druhým. Natáčí podcast Z Podpalubí, školí efektivní organizaci práce a projektové řízení v týmech. Od roku 2017 se snaží vzdělávat a posouvat česko-slovenskou SaaS scénu skrze projekt SaaSkaři.