CEO
Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.
Idea maker & Strategist
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Design Director & Co-founder
Lukas Pilka je digital designer, inovátor a mediální teoretik, který se zaměřuje na interaktivní a komunikační design, současné technologie, nová média a přesahy mezi těmito obory a světem výtvarného umění. Jeho nedávno dokončený doktorát na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze byl zaměřen na využití počítačového vidění a neuronových sítí pro automatizovanou klasifikaci a kvantitativní interpretaci uměleckých děl. Lukáš Pilka je také spoluzakladatelem společnosti BlueGhost, přednáší na univerzitě a přispívá do mnoha médií. Je iniciátorem projektu Otevřené sbírky, tvůrcem experimentální aplikace DigitalCurator.art, programátorem, podcasterem a nadšencem starého i nového generativního umění.
Grafik
Matyáš je absolventem Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara v Plzni, bývalým učitelem na SŠMGT v Letňanech a designérem v digitální full-servise marketingové agentuře Effectix. Jeho přístup je založený na zapojování odlišných AI nástrojů do každodenní kreativní praxe. Kombinací s tradičními programy tak vytváří nové produkty a workflows.
Úspěšné značky nestojí jen na hezkém obrázku. Jejich manažerům nepomůže PDFko na disku. A logo je tím posledním, co byste měli řešit.
Na příkladech z trhu i vlastního rebrandingu si ukážeme, na co si dát pozor, které oblasti nepřeskakovat, proč nebýt otrokem frameworků a jak využít storytelling i systém vizuální komunikace pro efektivnější práci se značkou.
Director
Dan je marketingový manažer a kreativec se zkušenostmi z agenturní i klientské strany. Tvořil kampaně pro globální značky v agentuře Wunderman, kde se stal šéfem marketingu a PR. Byl součástí globálního týmu pro rebranding a měl na starosti jeho realizaci pro český trh. Později řídil marketing několika softwarových značek a digitální projekty skupiny Pernod Ricard a Poslanecké sněmovny ČR. Aktuálně vede designový a výzkumný tým Sherpas a stará se o hladký průběh projektů.
Art Director
Nam vystudoval obor Grafický design a vizuální komunikace na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze. Během své kariéry pracoval jako freelance grafický designer, designer v nadnárodnífirmě JLL a jako Head of Design ve firmě Mevris Group, kde měl na starosti produktový design, tak i brandovou komunikaci značky. V Sherpas se věnuje grafickému a UX / UI designu.
Proč je propagace komerčního podcastu klíčem k jeho úspěchu? Jak se vypořádat s fragmentací podcastových platforem a proč Ria investuje do brandového obsahu? Na tyto otázky se pokusíme společně odpovědět a ukázat naši práci pro českou značku, která úspěšně čelí mezinárodní konkurenci.
mediální strátég
Petr je mediální stráteg v agentuře SYMBIO, kde působí již osmým rokem. Do SYMBIA přišel z pražské pobočky společnosti Google. V SYMBIU nabízí kreativcům a klientům pohled pod povrch dnešního mediálního ekosystému a spolupodílí se na většině komunikačních zakázek agentury. Mimo strategií a plánování kampaní také pomáhá klientům z řad publisherů s monetizací jejich obsahu.
Společně s e-shopem Ovečkárna jsme se před šesti lety vydali cestou plnou inspirace, inovace, ale i výzev. Co je klíčem k budování dlouhodobé spolupráce s klientem a jak se daří pomáhat původně rodinnému podniku expandovat po celé Evropě a tvořit stamilionové tržby?
Skvělý zákaznický servis je od počátku jedním ze základních stavebních kamenů úspěchu Ovečkárny. Prozradíme také, jak jsme vybudovali systém pro vrácení zboží, který za poslední rok umožnil Ovečkárně zpracovat desetitisíce vratek ke spokojenosti zákazníků a nezbláznit se z toho.
CEO
Petr se oboru e-commerce a řízení lidí věnuje již od roku 2003. Je zakladatelem a CEO agentury WPJ, která i přesto, že sídlí ve Vrchlabí v Krkonoších, funguje již přes 10 let a ve svém týmu má dnes 45 odborníků. Jeho cílem je poskytnout klientům rychlý, originální a propracovaný e-shop, který běží na vlastním systému s jádrem, které neustále vyvíjí. Spolupráci s klienty rád rozvíjí a vzájemně si pomáhají růst. Mezi klienty, kteří používají WPJshop, najdeme například Rockpoint, Pompo, Kupkolo, Hannah, ale i Ovečkárna.
CEO
Ondřej Machala působí na pozici CEO v Ovečkárně téměř dva roky. Během této doby se zaměřil na celkové nastavení procesů uvnitř společnosti a její přechod na data-driven company. Jeho cesta do Ovečkárny vedla přes obchodní pozice v HP Tronicu, odkud pokračoval do Panasonicu, kde působil v produktovém marketingu pro region CEE a následně jako obchodní ředitel pro CZ&SK. Krátce také vedl sales team v DODO.
Produkt Manažerka
Lucie nasbírala cenné zkušenosti z oblasti webdesignu jako freelancer, ale i při zahraničních cestách. Když ji před sedmi lety osud zavál do Krkonoš, věděla, že s týmem WPJ může odvádět práci, na kterou budou společně hrdí. Začínala jako projekťačka, která později díky otevřenému přístupu šéfa i týmu dokázala skloubit svou práci s rodičovstvím. Nyní se už dva roky naplno věnuje rozvoji platformy WPJshop jako produktová manažerka. Společně s klienty, analytiky, designéry a vývojáři neustále posouvá možnosti systému a pomáhá e-shopařům zvyšovat efektivitu v jejich každodenní práci i konkurenční výhody jejich e-shopů.
Prémiovostí svých produktů a služeb se zaklíná nejedna značka. Jde totiž o jeden z nástrojů, jak v konkurenčním prostředí vybudovat silnou značku a loajální zákanickou základnu. Co ale taková prémiovost znamená a jakým způsobem s ní pracovat v digitální komunikaci?
V našem workshopu zjistíte nejen to, co samotný pojem prémiovost představuje, ale jak jej promítnout do svých strategií, komunikací i zákaznického zážitku. Workshop je vhodný pro marketingové profesionály, pro manažery značky či zákaznické zkušenosti a vůbec pro všechny, kteří se zajímají o posílení postavení svých produktů a služeb na trhu
CEO
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.
Příběh o tom, jak se nám podařilo implementovat nejmodernější mobilní technologie do nejstarší muzejní instituce v České republice a vytvořit unikátní projekt, který získává ocenění v Česku, tak i v zahraničí. Od největší implementace indoor navigace až po znovuzrození Plejtváka myšoka.
Owner
Zakladatel technologické firmy Futured, který začal podnikat už v šestnácti. Aktuálně Futured zaměstnává přes padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní a webové aplikace pro české i nadnárodní firmy a instituce. Možná sami používáte aplikaci, kterou Futured vyvinulo například pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, nebo Český rozhlas.
Liftago věří v demokratické hodnoty a nebojí se o ně veřejně zasazovat. I z toho důvodu jsme v roce 2022 okamžitě vyjádřili solidaritu s Ukrajinou. Náš postoj však přilákal tisíce trollů a nenávistných komentářů. Rozhodli jsme se před útoky neustupovat a komentáře neskrývat. Naopak – začali jsme na všechny reagovat. Naše několikaměsíční snaha byla oceněna veřejností a médii, což nám přineslo nebývalé výsledky.
Creative Director & Head of Trolling
Specialistka na online obsah, která má v Liftagu na starosti kreativu a copywriting a ve volných chvílích se pere s trolly, kterým vadí dlouhodobá podpora demokratických hodnot Liftaga. Projekt vyhrál ADC Creative Awards, byl na shortlistu Zlatého pera a letos Bechyňová převzala cenu Talent roku v oborové soutěži Zlatý středník. Kromě své práce v Liftagu školí a mentoruje pro #HolkyzMarketingu, pomáhá značkám jako Pivovar Matuška, Pult od Ambiente a dalším. Je také autorkou experimentální poezie a slovních hříček pod pseudonymem @inkoustovatecka.
Vede marketingový tým a zodpovídá za marketingovou strategii Liftaga. V minulosti pracoval na pozici stratéga v agentuře YYY agency se zaměřením na brandové strategie, komunikační kampaně a konzultace ve fázích go-to-market. Pracoval například pro značky Heureka, ČEZ, CZC, Astrid, HP Tronic. Podílel se také na rozvoji startupů jako je Hedepy nebo Flatform.