1. Pokus o vysvětlení, proč (zatím) nepoužívat AI na psaní českých textů, pokud nechcete vypadat jako trubky. Plus pár ukázek, jak hrozné jsou (zatím) výsledky. 2. Stručný přehled úkolů, na které už se AI rozhodně používat vyplatí. 3. A vysvětlení, proč potřebujeme novou profesi – Prompt Specialistu. Plus pokus všechny přesvědčit, že i prompt specialista by měl být především skvělý copywriter.
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.