Kdo by nebyl na Linkedinu? Ale ruku na srdce, využíváte potenciál téhle sítě naplno? Pro svoji osobní i firemní značku? Nebo se raději krčíte v koutku a bojíte se něco o sobě “křičet do světa”? Víte co, nemusíte křičet! Stačí být slyšet, mít svůj hlas. A tudíž si uvědomit, že když si nevezmete otěže své reputace pevně do svých rukou, může to za vás udělat nekdo jiný. A to se pak vlastní reputace řídí těžko. Mám pro vás pár tipů ze světa budování firemního i osobního brandu na téhle nejvyužívanější profesní síti. Nebude to vševyčerpávající návod či univerzální recept, jak na to. Čekejte spíš inspiraci a pár postřehů, které vám snad pomohou zbavit se těch nejběžnějších bloků, proč svůj LinkedIn profil necháváte zít prázdnotou.
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.