Prémiovostí svých produktů a služeb se zaklíná nejedna značka. Jde totiž o jeden z nástrojů, jak v konkurenčním prostředí vybudovat silnou značku a loajální zákanickou základnu. Co ale taková prémiovost znamená a jakým způsobem s ní pracovat v digitální komunikaci?
V našem workshopu zjistíte nejen to, co samotný pojem prémiovost představuje, ale jak jej promítnout do svých strategií, komunikací i zákaznického zážitku. Workshop je vhodný pro marketingové profesionály, pro manažery značky či zákaznické zkušenosti a vůbec pro všechny, kteří se zajímají o posílení postavení svých produktů a služeb na trhu
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.