Úspěšné značky nestojí jen na hezkém obrázku. Jejich manažerům nepomůže PDFko na disku. A logo je tím posledním, co byste měli řešit.
Na příkladech z trhu i vlastního rebrandingu si ukážeme, na co si dát pozor, které oblasti nepřeskakovat, proč nebýt otrokem frameworků a jak využít storytelling i systém vizuální komunikace pro efektivnější práci se značkou.
Dan je marketingový manažer a kreativec se zkušenostmi z agenturní i klientské strany. Tvořil kampaně pro globální značky v agentuře Wunderman, kde se stal šéfem marketingu a PR. Byl součástí globálního týmu pro rebranding a měl na starosti jeho realizaci pro český trh. Později řídil marketing několika softwarových značek a digitální projekty skupiny Pernod Ricard a Poslanecké sněmovny ČR. Aktuálně vede designový a výzkumný tým Sherpas a stará se o hladký průběh projektů.
Nam vystudoval obor Grafický design a vizuální komunikace na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze. Během své kariéry pracoval jako freelance grafický designer, designer v nadnárodnífirmě JLL a jako Head of Design ve firmě Mevris Group, kde měl na starosti produktový design, tak i brandovou komunikaci značky. V Sherpas se věnuje grafickému a UX / UI designu.