Společně s e-shopem Ovečkárna jsme se před šesti lety vydali cestou plnou inspirace, inovace, ale i výzev. Co je klíčem k budování dlouhodobé spolupráce s klientem a jak se daří pomáhat původně rodinnému podniku expandovat po celé Evropě a tvořit stamilionové tržby?
Skvělý zákaznický servis je od počátku jedním ze základních stavebních kamenů úspěchu Ovečkárny. Prozradíme také, jak jsme vybudovali systém pro vrácení zboží, který za poslední rok umožnil Ovečkárně zpracovat desetitisíce vratek ke spokojenosti zákazníků a nezbláznit se z toho.
Petr se oboru e-commerce a řízení lidí věnuje již od roku 2003. Je zakladatelem a CEO agentury WPJ, která i přesto, že sídlí ve Vrchlabí v Krkonoších, funguje již přes 10 let a ve svém týmu má dnes 45 odborníků. Jeho cílem je poskytnout klientům rychlý, originální a propracovaný e-shop, který běží na vlastním systému s jádrem, které neustále vyvíjí. Spolupráci s klienty rád rozvíjí a vzájemně si pomáhají růst. Mezi klienty, kteří používají WPJshop, najdeme například Rockpoint, Pompo, Kupkolo, Hannah, ale i Ovečkárna.
Ondřej Machala působí na pozici CEO v Ovečkárně téměř dva roky. Během této doby se zaměřil na celkové nastavení procesů uvnitř společnosti a její přechod na data-driven company. Jeho cesta do Ovečkárny vedla přes obchodní pozice v HP Tronicu, odkud pokračoval do Panasonicu, kde působil v produktovém marketingu pro region CEE a následně jako obchodní ředitel pro CZ&SK. Krátce také vedl sales team v DODO.
Lucie nasbírala cenné zkušenosti z oblasti webdesignu jako freelancer, ale i při zahraničních cestách. Když ji před sedmi lety osud zavál do Krkonoš, věděla, že s týmem WPJ může odvádět práci, na kterou budou společně hrdí. Začínala jako projekťačka, která později díky otevřenému přístupu šéfa i týmu dokázala skloubit svou práci s rodičovstvím. Nyní se už dva roky naplno věnuje rozvoji platformy WPJshop jako produktová manažerka. Společně s klienty, analytiky, designéry a vývojáři neustále posouvá možnosti systému a pomáhá e-shopařům zvyšovat efektivitu v jejich každodenní práci i konkurenční výhody jejich e-shopů.