Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.
Lukas Pilka je digital designer, inovátor a mediální teoretik, který se zaměřuje na interaktivní a komunikační design, současné technologie, nová média a přesahy mezi těmito obory a světem výtvarného umění. Jeho nedávno dokončený doktorát na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze byl zaměřen na využití počítačového vidění a neuronových sítí pro automatizovanou klasifikaci a kvantitativní interpretaci uměleckých děl. Lukáš Pilka je také spoluzakladatelem společnosti BlueGhost, přednáší na univerzitě a přispívá do mnoha médií. Je iniciátorem projektu Otevřené sbírky, tvůrcem experimentální aplikace DigitalCurator.art, programátorem, podcasterem a nadšencem starého i nového generativního umění.
Matyáš je absolventem Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara v Plzni, bývalým učitelem na SŠMGT v Letňanech a designérem v digitální full-servise marketingové agentuře Effectix. Jeho přístup je založený na zapojování odlišných AI nástrojů do každodenní kreativní praxe. Kombinací s tradičními programy tak vytváří nové produkty a workflows.