Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Kdo, jak a kde se tlačí na výsluní ve vašem segmentu? Projdeme několik nástrojů, které vám pomohou vyplnit bílá místa v informacích o vaší konkurenci.
Projektový manažer
Filip je projektový manažer na volné noze. Posledních 10 let pracuje hlavně pro online mediální agentury a věnuje se vývoji aplikací, jejich integraci s marketingovými nástroji a webové analytice v Imper CZ.
Jak zjistit, co má konkurence na webu lépe než vy? A ve kterých případech se vám vyplatí to opsat a kdy jít vlastní cestou? Pojďme se podívat, co všechno ovlivňuje zážitek návštěvníka webu. Jen kousek z toho je designová best-practice, kterou lze snadno převzít. Pro poznání ostatního, je potřeba jít "pod kůži".
Head Of User Experience
Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má za sebou přes 1000 rozhovorů a uživatelských testování pro klienty jako jsou Air Bank, Škoda Auto, Heureka, Google, Vodafone, Amazon a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.
Případová studie asijského startupu iPrice, který za pomoci rozsáhlé databáze klíčových frází a data miningu dat z Google dokázal určit mezery ve svém obsahu, silná/slabá místa konkurence a příležitosti ve vyhledávání, které mu přinesly v následujících 6 měsících nárůst organické návštěvnosti o 70 %.
Představíme si jednoduše uchopitelný framework analýzy konkurence aplikovatelný (skoro) na všechny, kteří prodávají své produkty, či služby v digitálním prostředí. V rámci přednášky si odpovíme na čtyři důležité otázky - Co lidé chtějí nakupovat? Kam to chodí hledat? Proč zrovna tam a ne ke mně? A proč si to nakonec koupí jinde, než u mě?
V rámci každé z fází představeného frameworku zazní taktéž tipy na relevantní nástroje, které vám mohou být nápomocné.
Business & Development
Honza vede vývoj datových nástrojů pro online retail v Datawepsu. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílich učí na MUNI analytiku a školí PowerBI.
Projektový manažer
Filip je projektový manažer na volné noze. Posledních 10 let pracuje hlavně pro online mediální agentury a věnuje se vývoji aplikací, jejich integraci s marketingovými nástroji a webové analytice v Imper CZ.
Head Of User Experience
Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má za sebou přes 1000 rozhovorů a uživatelských testování pro klienty jako jsou Air Bank, Škoda Auto, Heureka, Google, Vodafone, Amazon a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.
Business & Development
Honza vede vývoj datových nástrojů pro online retail v Datawepsu. Soustředí se především na TrendLucid pro analýzu konkurence a Beed pro automatické bidování na cenových srovnávačích. Ve volných chvílich učí na MUNI analytiku a školí PowerBI.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.