Šéfredaktor
Jan Brychta je od ledna 2016 šéfredaktorem serveru DigiZone.cz. Předtím působil jako redaktor týdeníků Marketing&Media a Strategie i jako reportér pořadu Občanské judo. Pochlubit se může zkušenostmi z marketingu a PR z doby svého působení v Českém rozhlase. Je absolventem Vyšší odborné školy publicistiky a sociálních a mediálních studií.
- rozdíly oproti vývoji online reklam
- rozdíly oproti aplikacím pro smart televizory
- očekávání od nového standardu HbbTV 2.0 - platební portál, DRM ochrana audiovizuálního obsahu ad.
CEO
Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.
Head of R&D
Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.
Jednatel společnosti
Jan Kovařík vystudoval obor Informační Management na Univerzitě Hradec Králové. Na této univerzitě se nadále věnoval Informačnímu a znalostnímu managementu v rámci doktorského studia. V roce 2007 zakládá vývojářskou společnost Kinet s.r.o. poskytující služby a řešení zákazníkům v oblasti IT. HbbTV technologii vnímá jako perspektivní informační kanál rozšiřující možnosti klasického televizního vysílání. Primární význam této technologie spatřuje v poskytování obsahu a zábavy, nikoliv výhradně reklamních sdělení, televizním divákům. To jaké aplikace budou vznikat v následujícím období, bude hrát hlavní roli v oblíbenosti této technologie mezi uživateli.
CEO
Graduate from the Faculty of Mathematics and Physics at Charles University who already during his studies started working at DCIT. He rose through the ranks from programmer and project management positions to the management of the PROVYS division and eventually the company’s board. He was involved in the creation and development of the PROVYS project and its delivery to many TV companies in the CR and Europe. In 2015, he founded the Stream Circle group which in 2016 transformed into a subsidiary of a share company offering services under the same name. He continues to develop his primary interest in the process and technology aspects of the development of the TV market and in future trends.
- formy hybridní reklamy a jejich efektivita
- reakce diváků na některé agresivnější formáty
- cenová úroveň ve srovnání s online a televizní reklamou
- pro jaké zadavatele je HbbTV ideální
- imagové vs. hard sellové kampaně
- lokální vs. globální kampaně
IPG Mediabrands
Video-On-Demand & Hbbtv Manager
Štěpán Hykš byl v roce 2012 u startu portálu VOYO.CZ, kde měl na starosti veškeré akvizice a video strategii. Následně pro MTG připravil a spustil SVOD platformu VIAPLAY v Pobaltí a v současnosti má na starosti VOD & HbbTV pro TV Prima.“
Project manager
Teledata, s r.o.
Vystudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislavě. V mediální oblasti pracuje od roku 1999. Začínal v teletextu TV Markíza. V roce 2003 působil ve společnosti Blue Orange zabývající se SMS službami a marketingem. Od roku 2005 spolupracuje s Teledata při přípravě teletextu pro RTVS a pro MAC TV. Byl zodpovědný za budování redakcí skrytých titulků (2006) a audio popisu (2014), po technické, personální a procesní stránce. HbbTV se snaží v RTVS a na Slovensku prosadit od roku 2012. Projektově zajišťuje vývoj HbbTV a SmartTV aplikací, jakož i dalších systémů pro streaming a vysílání
- penetrace HbbTV mezi českými domácnostmi
- očekávání televizních stanic od hybridního vysílání
- vysílání HbbTV kanálů v zemské platformé (O2TV Free, Seznam TV)
- náklady na hybridní vysílání
- HbbTV vysílání v jednotlivých platformách (kabel, satelit, IPTV, zemské vysílání)
Project manager
Teledata, s r.o.
Vystudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislavě. V mediální oblasti pracuje od roku 1999. Začínal v teletextu TV Markíza. V roce 2003 působil ve společnosti Blue Orange zabývající se SMS službami a marketingem. Od roku 2005 spolupracuje s Teledata při přípravě teletextu pro RTVS a pro MAC TV. Byl zodpovědný za budování redakcí skrytých titulků (2006) a audio popisu (2014), po technické, personální a procesní stránce. HbbTV se snaží v RTVS a na Slovensku prosadit od roku 2012. Projektově zajišťuje vývoj HbbTV a SmartTV aplikací, jakož i dalších systémů pro streaming a vysílání
Video-On-Demand & Hbbtv Manager
Štěpán Hykš byl v roce 2012 u startu portálu VOYO.CZ, kde měl na starosti veškeré akvizice a video strategii. Následně pro MTG připravil a spustil SVOD platformu VIAPLAY v Pobaltí a v současnosti má na starosti VOD & HbbTV pro TV Prima.“
Vedoucí Teletextu, HbbTV
Jan Zeman vystudoval Katedru televizní a filmové žurnalistiky Univerzity Karlovy. V České televizi pracuje od roku 1988. Je jedním ze zakladatelů teletextového vysílání u nás. Totéž platí pro hybridní vysílání HbbTV. Na vývoji této technologie začal pracovat v roce 2011. V současné době zodpovídá jak za teletextové vysílání na všech kanálech ČT, tak i za vysílání a vývoj služeb HbbTV. Ve volném čase hraje tenis, v zimě jezdí na snowboardu.