Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Zahájení setkání

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:30

Jak moc jsou české společnosti připraveny efektivně využít online Lead Generation? Větší rozhodně nemusí znamenat lepší.

Podíváme se na to, do jaké míry mohou české společnosti okamžitě začít využívat online lead generation. Nebude překvapením, že u větších korporací je v cestě největší množství překážek. Na příkladu Citi Bank si ale ukážeme, že vsechno jde, když se opravdu chce.

Arnošt Machytka Arnošt Machytka

General Manager

Elephant Orchestra

Arnošt Machytka

Arnošt Machytka vystudoval prestižní Cass Business School v Londýně a před působením v Elephant Orchestře pracoval v Londýnském City – nejprve krátce v investičním bankovnictví a poté od roku 2008 do roku 2010 v Threadneedle Asset Management. Do Elephant Orchestry nastoupil v létě 2010 jako zakládající vedoucí oddělení online arbitráže a od ledna 2011 vede Lead Generation.

18:35 - 18:50

Usnadněte lidem cestu, jak se stát vašimi zákazníky

Slouží vám firemní web primárně k získávání nových poptávek? A chtěli byste zvednout jeho obchodní výkon? Začněte se na svůj web dívat očima jeho návštěvníků a usnadněte jim cestu, jak se stát vašimi zákazníky. Na případové studii Tepelných čerpadel IVT si ukážeme, jak dosáhnout zvýšení počtů leadů firemního webu a zvýšit tak obrat firmy o desítky procent.

Adam Vrána Adam Vrána

Sherpas

Adam Vrána

Adam se věnuje online marketingu a e-commerce od roku 2005, kdy vytvořil a vedl pohlednicový server pro nákup a rozesílku personalizovaných papírových blahopřání. V roce 2008 se navíc začal věnovat brand consultingu v oblasti rychloobrátkového zboží a měl na starosti kompletní marketing v ČR i SR pro výrobky značky durgol®. Pro Dobrý web Adam pracuje od roku 2011 a jeho hlavním úkolem je pochopit potřeby klientů a navrhnout jim správnou kombinaci služeb přesně na míru.

18:55 - 19:10

Chtějte skutečné zákazníky, ne jenom kliky

Prezentace se zaměřuje na možnosti marketingu založeného na měřitelném obchodním přínosu (value-based marketing) pro segment malých a středních firem. Těžištěm tématu bude především sledování telefonických hovorů z online kampaní, tedy takový typ marketingových projektů, kdy cílová akce (nákup, objednávka apod.) není uskutečněna přímo na webových stránkách jako např. u e-shopu, ale ve skutečném offline světě. Podíváme se na to, jaké možnosti sledování hovorů byly doposud k dispozici, co nabízí našim zákazníkům technologická platforma ReachLocal a jak sledování hovorů dále co nejlíp využít pro své obchodní cíle.

Michal Mládek Michal Mládek

Obchodní a marketingový ředitel

Sherpas

Michal Mládek

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem digitální agentury Sherpas a zároveň má na svědomí řízení a revitalizaci projektu WebTop100. Má za sebou patnáctiletou zkušenost z prostředí digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.

19:15 - 19:30

Cílená reklama aneb „leady bez leadů“

Jak probíhá nákupní proces uživatele od samého začátku až ke konečné koupi? A jakou roli v něm hraje internetová reklama? V prezentaci se budeme věnovat nejen tomu, ale také možnostem, jak vzbudit povědomí o produktech a službách skrze pokročilé cílení. Podíváme se i na přednosti a pasti behaviorálního cílení pro marketéry.

Martin PICEK Martin PICEK

Digital Trading Manager

H1.cz

Martin PICEK

Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.

19:30 - 20:00

Panelová diskuze

20:00 - 21:30

Závěrečný networking