Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Podíváme se na to, do jaké míry mohou české společnosti okamžitě začít využívat online lead generation. Nebude překvapením, že u větších korporací je v cestě největší množství překážek. Na příkladu Citi Bank si ale ukážeme, že vsechno jde, když se opravdu chce.
General Manager
Arnošt Machytka vystudoval prestižní Cass Business School v Londýně a před působením v Elephant Orchestře pracoval v Londýnském City – nejprve krátce v investičním bankovnictví a poté od roku 2008 do roku 2010 v Threadneedle Asset Management. Do Elephant Orchestry nastoupil v létě 2010 jako zakládající vedoucí oddělení online arbitráže a od ledna 2011 vede Lead Generation.
Slouží vám firemní web primárně k získávání nových poptávek? A chtěli byste zvednout jeho obchodní výkon? Začněte se na svůj web dívat očima jeho návštěvníků a usnadněte jim cestu, jak se stát vašimi zákazníky. Na případové studii Tepelných čerpadel IVT si ukážeme, jak dosáhnout zvýšení počtů leadů firemního webu a zvýšit tak obrat firmy o desítky procent.
Adam se věnuje online marketingu a e-commerce od roku 2005, kdy vytvořil a vedl pohlednicový server pro nákup a rozesílku personalizovaných papírových blahopřání. V roce 2008 se navíc začal věnovat brand consultingu v oblasti rychloobrátkového zboží a měl na starosti kompletní marketing v ČR i SR pro výrobky značky durgol®. Pro Dobrý web Adam pracuje od roku 2011 a jeho hlavním úkolem je pochopit potřeby klientů a navrhnout jim správnou kombinaci služeb přesně na míru.
Prezentace se zaměřuje na možnosti marketingu založeného na měřitelném obchodním přínosu (value-based marketing) pro segment malých a středních firem. Těžištěm tématu bude především sledování telefonických hovorů z online kampaní, tedy takový typ marketingových projektů, kdy cílová akce (nákup, objednávka apod.) není uskutečněna přímo na webových stránkách jako např. u e-shopu, ale ve skutečném offline světě. Podíváme se na to, jaké možnosti sledování hovorů byly doposud k dispozici, co nabízí našim zákazníkům technologická platforma ReachLocal a jak sledování hovorů dále co nejlíp využít pro své obchodní cíle.
Obchodní a marketingový ředitel
Michal je obchodním a marketingovým ředitelem digitální agentury Sherpas a zároveň má na svědomí řízení a revitalizaci projektu WebTop100. Má za sebou patnáctiletou zkušenost z prostředí digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.
Jak probíhá nákupní proces uživatele od samého začátku až ke konečné koupi? A jakou roli v něm hraje internetová reklama? V prezentaci se budeme věnovat nejen tomu, ale také možnostem, jak vzbudit povědomí o produktech a službách skrze pokročilé cílení. Podíváme se i na přednosti a pasti behaviorálního cílení pro marketéry.
Digital Trading Manager
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.