Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
LinkedIn si prožívá v posledních let boom: přibývá aktivních uživatelů i firem, které si začínají uvědomovat, že lepší než zaměstnancům jeho využívání zakazovat je udělat z nich přirozené ambasadory a leadery v oblasti jejich expertízy. Jak dostat na LinkedIn vašeho CEO a k čemu to bude vám i jemu? A co dalšího můžete na této síti zažít? Podíváme se na konkrétních příkladech.
spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 15 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pomáhá s LinkedInem korporacím, univerzitám i neziskovkám.
Aktivní tvůrci obsahu na českém LinkedIn rostou jako houby po dešti. A narůstá tak i objem kvalitního obsahu na této sociální síti. Ovšem stále převládá mlčící většina, která obsah jen tiše konzumuje. Což vám pořád dává ohromnou příležitost vybudovat si obsahem silný osobní nebo firemní brand, a to v podstatě v každém segmentu. Vypadá to lákavě, že? Ale háček to samozřejmě má. ;) Trendy v obsahu na LinkedIn se prudce vyvíjí, co fungovalo včera, nefunguje dnes. Abyste na LinkedIn získali vliv a obsah vám generoval leady, je třeba zůstat stále ve střehu i v obraze. V Radčině přednášce se dozvíte, jaké formáty se aktuálně těší přízni uživatelů nejen u nás, ale i globálně. Přijďte si pro dávku inspirace a zjistěte, jak „refreshnout“ svůj obsah na LinkedIn.
B2B marketérka a copywriterka
Radka Legerska se obsahovému marketingu věnuje už téměř 20 let. Specializuje se na B2B obsah a budování silných osobních značek a živých komunit na sociálních sítích. Hodně píše (jako copywriter a ghostwriter), mentoruje, konzultuje a školí firmy i jednotlivce. Přednáší copywriting na Ekonomické fakultě VŠB-TUO v Ostravě. Vede si úspěšný LinkedIn profil, který ji generuje až 95 % akvizic. Bez kafe nežije a jednou napíše knihu, nebo dvě.
Na přednášce se dozvíte, jak můžete díky LinkedInu najít, přilákat a oslovit ty správné lidi k vám do firmy. Ukážeme si, jak efektivně vyhledat a oslovit pasivní kandidáty a jak systematicky pracovat s LinkedInem tak, aby k vám lidé sami přicházeli.
RPO Account Director
GoodCall
Už více než 15 let pomáhám firmám nalézt ty správně lidi, ale zároveň i lidem najít jejich vysněnou práci. Pracovala jsem ve velkých výrobních společnostech a nyní působím v oblasti Recruitment Outsourcingu, kde pomáháme s náborem firmám od startupů po mezinárodní korporace. Zaměřujeme se především na efektivní získávání pasivních kandidátů. Jsem také autorkou Podcastu o práci a blogu EduMama, kde pomáhám lidem s orientací na pracovním trhu a s nalezením té nejlepší práce.
Čekají vás konkrétní příběhy různorodých společností, které nám daly tato zadání: získejte nám skrz LinkedIn obchodní jednání. Sežěňte nám relevantní kandidáty na pohovor. A to nejtěžší: vytvořte nám skutečný vliv na trhu.
Majitel
Autor manuálu Jak něčeho dosáhnout na LinkedIn (14 000+ čtenářů). Více než 200 odvedených workshopu k LinkedIn komunikaci ve společnostech jako Rockaway Capital, UOL, Forbes a Arriva. Spolumajitel společnosti StoryMatters.online, která v současné době aktivně řídí přes 100 LinkedIn kampaní pro klienty z 5 zemí světa.
Uspět na poli HR marketingu, získat nové a kvalitní zaměstnance je dnes náročná disciplína, stejně jako získávat nové klienty a budovat s nimi vztah. Světem velkých značek hýbou influenceři. Ambasadoři značek. Ti jsou ale stále jen externí samolepkou na tváři firmy. Proto ve firmách stavíme interní týmy autentických ambasadorů. Učíme je, jak komunikovat, o čem a jak si pro takovou komunikaci nastavit cíle. Ukážeme vám, jak se našim klientům daří.
Jednatel & Idea maker
Skoro 20 let studuji principy komunikace, psychologie ovlivňování a byznysu. A k tomu stejně dlouho píšu texty na blogy, weby a sociální sítě. Dnes buduji vlastní agenturu zaměřenou na tvorbu obsahu.
Jako B2B obchodnice jsem plnila roční desetimilionová osobní KPI značek jako Xerox nebo Konica Minolta. Jako HR marketing specialista jsem plnila volná místa na zákaznických centrech T-Mobilu.
Linkedin je o autenticitě a zvolených tématech. Proto od Tomáše nečekejte žádné dlouhé prezentace, spíše jen několik tipů, co zrovna jemu funguje, a odpovědi na vaše otázky.
CEO
Tomáš Vala je od roku 2015 generálním ředitelem rodinné firmy SIKO, nejsilnějšího retailera s vybavením pro koupelny, kuchyně a interiér na českém i slovenském trhu. Firma dosahuje obratu 6 mld. Kč, má přes 50 prodejen a 1000 zaměstnanců. Ve vedení převzal štafetu po zakladatelce firmy, Jaroslavě Valové. Firmu úspěšně digitalizoval. Skrze investice do francouzského e-shopu LIVEA rozvíjí e-commerce aktivity v západní Evropě, kde chce být první volbou v digitální inspiraci v interiérech. Díky vstupu do švýcarské společnosti Swiss Aqua Technologies SIKO expanduje i na globální trh prostřednictvím vlastních patentovaných produktů dodávaných do více než 70 států světa. V roce 2020 Tomáš Vala získal ocenění Vizionář roku v prestižní soutěži Manažer roku.