Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference LinkedIn pro pokročilé.
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Budování značky: jak využít LinkedIn k posílení firemní značky a osobního brandingu
- Tvorba obsahu na LinkedIn: tipy na tvorbu obsahu, který zaujme cílovou skupinu a podpoří engagement
- Role CEO ve vytváření firemní image – jak aktivita šéfů na LinkedIn ovlivňuje vnímání jejich společnosti
- Employer branding: tipy na budování přitažlivé značky zaměstnavatele prostřednictvím LinkedIn
- LinkedIn jako nástroj pro růst byznysu a networking
- LinkedIn Ads: jak nastavit úspěšné reklamní kampaně a optimalizovat rozpočet
- LinkedIn Analytics: efektivní využití dat a analytických nástrojů pro sledování výkonu kampaní
- Nábor na LinkedIn: praktické kroky k úspěšnému náboru a využití placených funkcí
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 10. února 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.