Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference LinkedIn pro pokročilé.


Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Budování značky: jak využít LinkedIn k posílení firemní značky a osobního brandingu
  • Tvorba obsahu na LinkedIn: tipy na tvorbu obsahu, který zaujme cílovou skupinu a podpoří engagement
  • Role CEO ve vytváření firemní image – jak aktivita šéfů na LinkedIn ovlivňuje vnímání jejich společnosti
  • Employer branding: tipy na budování přitažlivé značky zaměstnavatele prostřednictvím LinkedIn
  • LinkedIn jako nástroj pro růst byznysu a networking
  • LinkedIn Ads: jak nastavit úspěšné reklamní kampaně a optimalizovat rozpočet
  • LinkedIn Analytics: efektivní využití dat a analytických nástrojů pro sledování výkonu kampaní
  • Nábor na LinkedIn: praktické kroky k úspěšnému náboru a využití placených funkcí

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 10. února 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.