Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Prošel jsem si korporacemi (Seznam.cz, Česká pojišťovna) i malými firmami a poslední roky se věnuji v MEDIATELU střídavě obchodu, marketingu a online službám. Někdy i všemu najednou, což mi pomáhá neustále vidět ve středu všeho dění zákazníka. Stále mě dokáže překvapit, jak jsou jednoduchá řešení efektivní a jak zapomínáme pro velké nebo moderní věci na ty základní a stále fungující principy. Rád se o tato jednoduchá řešení dělím s našimi zákazníky, a tak využívám možností školit a přednášet pro členy různých oborových asociací apod. Ve volném čase mě naplňuje rodina, cestování a dobrá kniha doprovázená dobrým vínem.
Chiara se o techniku a obchod zajímá už od dětství. V SEMrush našla sama sebe na pozici Online Event Manager. Má na starosti všechny webové semináře a on-line akce SEMrush v Itálii. Pracuje na tom, aby naše komunita byla každým dnem větší a větší. Miluje tvorbu videí, vyhledávání odborníků a poskytování kvalitního obsahu uživatelům zdarma.
Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.