Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

POZOR změna místa konání! Pouze na tuto akci v prostorách společnosti SEMrush.

18:30 - 18:35

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

18:35 - 18:55

Reputace značky jako součást digital knowledge managementu

Online reputation - pověst značky - má přímý vliv na to, zda s vámi zákazníci začnou skutečně obchodovat a nakoupí. Většina spotřebitelů důvěřuje online recenzím stejně jako osobnímu doporučení. 70 % zákazníků vám zanechá hodnocení, pokud je o to požádáte. Využijte negativní hodnocení ve prospěch značky.

Vladimír Buťa Vladimír Buťa

Marketingový ředitel

MEDIATEL

Vladimír Buťa

Prošel jsem si korporacemi (Seznam.cz, Česká pojišťovna) i malými firmami a poslední roky se věnuji v MEDIATELU střídavě obchodu, marketingu a online službám. Někdy i všemu najednou, což mi pomáhá neustále vidět ve středu všeho dění zákazníka. Stále mě dokáže překvapit, jak jsou jednoduchá řešení efektivní a jak zapomínáme pro velké nebo moderní věci na ty základní a stále fungující principy. Rád se o tato jednoduchá řešení dělím s našimi zákazníky, a tak využívám možností školit a přednášet pro členy různých oborových asociací apod. Ve volném čase mě naplňuje rodina, cestování a dobrá kniha doprovázená dobrým vínem.

19:00 - 19:20

Kvalitní brand jako nejdůležitější část marketingu budoucnosti

Jsou důležitější výkonnostní prodejní kampaně nebo dlouhodobé budování brandu? To jsou otázky, na které se často hledá odpověď a ani jedna z variant není špatná nebo správná. Záleží na strategii. Jak se ale bude vyvíjet marketing budoucnosti?

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

19:25 - 19:45

Pověst značky z pohledu týmu

Jak může být reputace značky řízena týmem lidí v nadnárodní společnosti? Zde je pohled italského marketingového týmu SEMrush, jeho influencerů, kteří na tomto „poli“ působí a jeho oddělení Customer Success. Dozvíte se, jak se všechny tyto oblasti zabývají nespokojeností zákazníků a každodenními problémy, ke kterým v digitálním světě může dojít.

(prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)

Chiara Clemente Chiara Clemente

Online Marketing Specialist

SEMrush

Chiara Clemente

Chiara se o techniku a obchod zajímá už od dětství. V SEMrush našla sama sebe na pozici Online Event Manager. Má na starosti všechny webové semináře a on-line akce SEMrush v Itálii. Pracuje na tom, aby naše komunita byla každým dnem větší a větší. Miluje tvorbu videí, vyhledávání odborníků a poskytování kvalitního obsahu uživatelům zdarma.

19:50 - 20:10

Je influencer marketing pouze předražená imprese?

Může být influencer nebezpečný pro značku? Je důležitou metrikou počet fanoušků? Dá se měřit síla imprese? A má vůbec smysl investovat do influencer marketingu?

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.

20:15 - 21:30

Networking