V roce 2001 ukončil studia v oboru filozofie, psychologie a historické vědy na ZČU. První marketingové zkušenosti získal ve společnosti Plzeňský Prazdroj. Od r. 2004 se již plně věnoval brandovému marketingu v segmentu FMCG. Nejdříve pro společnost Stock Plzeň Božkov, posléze JTI. Od r. 2011 vede marketingové oddělení Allianz pojišťovny, do jehož působnosti spadá i digital a Allianz Direct.
Jakub Lohniský vede firmu Le Premier, která vznikla teprve před rokem a půl. V současnosti je jedním z největších výrobců pánských košil a obleků na míru. Do marketingu zatím neinvestovala téměř žádné peníze. Jakub Lohniský vystudoval VUT v Brně a UTB ve Zlíně. Začínal jako junior executive v Ogilvy PR.
Tomáš řídí celé oddělení SEO, zastřešuje práci konzultantů, linkbuilderů a copywriterů. Své zkušenosti nasbíral ve společnostech jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo Aukro.cz, kde pracoval na produktových, marketingových i obchodních službách a projektech.
Tomáš je velkým fanouškem filmů a seriálů, často z nich cituje a ještě častěji k nim tvoří nejrůznější internetové projekty.
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.