Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
U nás Inbound Marketing teprve začíná. Za mořem už je několik let nastartovaný. Mezi jeho nejlepší příklady patří Starbucks. Pojďme se podívat na to, jak tento kavárenský řetězec je vidět na těch správných místech, kolik z toho má a kolik za to platí.
SEO Director
Tomáš řídí celé oddělení SEO, zastřešuje práci konzultantů, linkbuilderů a copywriterů. Své zkušenosti nasbíral ve společnostech jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo Aukro.cz, kde pracoval na produktových, marketingových i obchodních službách a projektech.
Tomáš je velkým fanouškem filmů a seriálů, často z nich cituje a ještě častěji k nim tvoří nejrůznější internetové projekty.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.
Tak nějak mimochodem se můj blog muživčesku.cz stal jedním z nejnavštěvovanějších v oblasti pánské módy. Možná jsem pouze jednooký mezi slepými, ale odhalím velké tajemství a recept na to, jak si vybudovat publikum, jak nepodlehnout nabídkám PR a mediálních agentur a jak blog propojit s byznysem tak, aby čtenáři neřvali.
Ředitel
Jakub Lohniský vede firmu Le Premier, která vznikla teprve před rokem a půl. V současnosti je jedním z největších výrobců pánských košil a obleků na míru. Do marketingu zatím neinvestovala téměř žádné peníze. Jakub Lohniský vystudoval VUT v Brně a UTB ve Zlíně. Začínal jako junior executive v Ogilvy PR.
Vedoucí oddělení Strategický a Operativní Marketing
V roce 2001 ukončil studia v oboru filozofie, psychologie a historické vědy na ZČU. První marketingové zkušenosti získal ve společnosti Plzeňský Prazdroj. Od r. 2004 se již plně věnoval brandovému marketingu v segmentu FMCG. Nejdříve pro společnost Stock Plzeň Božkov, posléze JTI. Od r. 2011 vede marketingové oddělení Allianz pojišťovny, do jehož působnosti spadá i digital a Allianz Direct.
Pojďme se bavit o využití Inbound marketingu při sklence vína!