Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Chcete se dozvědět, jakým způsobem vznikají nové behaviorální oblasti a jak v nich nalézt tu nejvhodnější cílovou skupinu k oslovení? Co vlastně Čechy nejvíce zajímá a jak můžete tyto informace využít a následně zpracovat pro co nejvhodněji zacílené reklamní sdělení?
S nejrůznějšími nástroji na automatický (programmatický) nákup reklamy - například formou RTB - se doslova roztrhl pytel. Všichni mají velká očekávání. Přesto se však ukazuje, že bez kvalitních dat, které umožní kvalitní zacílení, slibovaný výsledek nepřichází. Kde je ale vzít a kdo je za ně zodpovědný? Je to úkol spíše pro inzerenta, pro nákupní technologii nebo pro reklamní síť? A jak k tomuto tématu přistupuje Google?
Head of Performance
David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.
V přednášce Hynek Zbořil z H1.cz představí nový kanál pro displayovou reklamu QPD (QUISMA Performance Display) a vysvětlí, proč je výkonově úspěšnější než klasické displayové kampaně. Zazní, jaké jsou její výhody a pro jaké klienty je produkt určený. Efektivitu kampaně v QPD doloží výsledky z pilotní kampaně pro Restu.cz a předvede ji na připravené infografice. Restu.cz je největší rezervační systém restaurací v České republice a současně významný klient H1.cz.
Performance Advertising Consultant
Hynek se na pozici Performance Advertising Consultant v H1.cz, jedničce internetového marketingu, specializuje na displayovou reklamu v rámci QPD (QUISMA Performance Display). Dříve působil ve společnosti IBM. Cenné zkušenosti ze světa marketingu získal během svého soukromého podnikání a také studiem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Ve volném čase se Hynek rád věnuje sportu – denně chodí do posilovny a baví ho fotbal. Neodmítne ani posezení s přáteli u dobrého jídla a pití.
Většina inzerentů na českém trhu k cílení na uživatele v rámci RTB využívá pouze svá vlastní data formou ratargetingu. Až donedávna ostatně nebylo mnoho jiných možností. Retargeting však má své limity – sice je velmi efektivní, ale většinou nenabízí příliš široký zásah a z definice také nedokáže přivést nové návštěvníky. Tato omezení lze překonat díky využití dat třetích stran. Co je dnes na trhu k dispozici a jakým způsobem lze tato data využít?
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
V prezentaci zazní nové trendy v B2B marketingu spojené s datovými stopami na internetu (Leady a další nástroje).
IMPER CZ, s.r.o.
Tomáš založil a vede startup Imper.cz, který dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.
Pixely nasadily banky, pojišťovny i automobilky, tak proč ne vy? Co všechno vám to umožní? Proč se nemusíte bát o data? Jak můžete lépe poznat své návštěvníky a zefektivnit své online kampaně? A konečně, co jsou to ty pixely? Samé otázky? Dáme odpovědi.
Business Development Manager
Přes online reklamu v Sanomě a mobilní reklamu s big daty v O2 se dostal až do Crimtanu, kde nyní působí na pozici Business Development Manager. Má na starosti strategická partnerství, ať již s publishery, klienty a v neposlední řadě agenturami.