Copywriter z povolání. Píše strategické prodejní texty, vytváří slogany a názvy, vede školení o tom, jak napsat prodejní text. Před pěti lety publikoval trilogii zdarma „Pište jako copywriter“, kterou si stáhlo přes 12 tisíc čtenářů. Loni vydal ilustrovanou knihu Orbis Tweetus, na rok 2019 chystá titul „Pište jako pornomagnát“. Žije dobře a v Brně. Má sklony k pozitivnímu stoicismu.
Vladislav Bureš se věnuje přímé komunikaci několik let. Nyní pracuje jako senior copywriter v komunikační agentuře Ogilvy & Mather a na svých vlastních projektech. Direct marketingové aktivity připravoval například pro společnost Telefónica O2, IBM, Komerční banka nebo Modrá pyramida. Získal řadu ocenění v soutěži Český direkt. Publikuje na odborném blogu o direct marketingu Jan Vzorek.
Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
David nastartoval firmu, která poskytuje know-how a aplikaci pro email marketing. Po třech letech se stala jedničkou u nás - SmartEmailing.cz. Je velkým propagátorem info-marketingu v celé jeho skupině Firmy 2.0. Více než 2.000 podnikatelů prošlo jeho online programy, jak dělat email marketing a nastartovat info-podnikání. Drží nejspíš rekord v prodeji produktů online formou "big launch" kampaní: 2.9mil. za 24h. Více na davidkirs.cz.
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Tomáš působí jako manažer produktového týmu ve společnosti Seznam.cz, který se stará mimo jiné i o Seznam Homepage a Email. Těm dělal produktového manažera několik let i Tomáš. Ve společnosti pracuje od roku 2003. Původně působil na technických pozicích. Produktu se věnuje od roku 2008. Baví ho zimní sporty a věnuje se irské hudbě, kterou hraje s plzeňskou kapelou Poitín.