Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Co je marketingová databáze, jak ji plnit daty a proč? Jak automaticky nastavit personifikovanou komunikaci se zákazníkem s individualizovaným obsahem napříč všemi on-line kanály? Jaké efekty strukturovaná databáze a kvalitní práce s ní přináší? Kvalitní emailing není nástrojem nejasné budoucnosti, ale aktuální trend.
CEO
Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
Jak vypadá běžná obsahová stránka e-mailů? Jak se dobré e-maily, které trvale zvyšují obrat, liší od těch průměrných? Jaké jsou náklady na dobrý emailing a jakým způsobem vyhodnocujeme efektivitu emailové kampaně? Jaké technické nástroje jsou aktuálně v kurzu?
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Podívám se na nejčastější chyby firem v oblasti email marketingu. Ukážu techniku, která rozesláním 5 emailů vydělala 2.7mil korun. A vysvětlím, co je to "plážová platforma", online strategie spojující web, email a info-marketing v úžasný magnet na zákazníky.
Majitel firmy
David nastartoval firmu, která poskytuje know-how a aplikaci pro email marketing. Po třech letech se stala jedničkou u nás - SmartEmailing.cz. Je velkým propagátorem info-marketingu v celé jeho skupině Firmy 2.0. Více než 2.000 podnikatelů prošlo jeho online programy, jak dělat email marketing a nastartovat info-podnikání. Drží nejspíš rekord v prodeji produktů online formou "big launch" kampaní: 2.9mil. za 24h. Více na davidkirs.cz.
Proč jsem se odhlásil z e-mailingu Dobrého webu. Kde (ne)dělá chybu Asociace českých filmových klubů ve svých hromadných zprávách. A jak mě jediná věta z e-mailu od SlideShare.com donutila milovat jejich značku. Jako bonus na závěr odhalím jednu z (mnoha) copywritingových fint Davida Kirše – třeba díky ní získáte také své miliony na internetu.
Autor, učitel, textař
Copywriter z povolání. Píše strategické prodejní texty, vytváří slogany a názvy, vede školení o tom, jak napsat prodejní text. Před pěti lety publikoval trilogii zdarma „Pište jako copywriter“, kterou si stáhlo přes 12 tisíc čtenářů. Loni vydal ilustrovanou knihu Orbis Tweetus, na rok 2019 chystá titul „Pište jako pornomagnát“. Žije dobře a v Brně. Má sklony k pozitivnímu stoicismu.
Specialista direct marketingu
Vladislav Bureš se věnuje přímé komunikaci několik let. Nyní pracuje jako senior copywriter v komunikační agentuře Ogilvy & Mather a na svých vlastních projektech. Direct marketingové aktivity připravoval například pro společnost Telefónica O2, IBM, Komerční banka nebo Modrá pyramida. Získal řadu ocenění v soutěži Český direkt. Publikuje na odborném blogu o direct marketingu Jan Vzorek.
Když se řekne direkt marketing, tak většinu odborníků napadne papírová zásilka či emailing. Ale co takhle SMS a jejich 160 znaků? Patří tato forma komunikace do oblasti direkt komunikace, nebo jsme pro ni vyhradili nějakou speciální kategorií? Jaké jsou silné stránky této formy komunikace a jak s nimi pracovat? Odpovědi na tyto otázky budou zodpovězeny.
Spam nejsou jen enlargement pills, ale často i „newslettery", o které si uživatel neřekl a které se snaží vypadat úplně stejně jako ty, o které si řekl. Jak se na to díváme v Seznam.cz? Proč to řešíme a jaké kroky, i když mohou být i nepopulární, děláme?
Product Team Manager
Tomáš působí jako manažer produktového týmu ve společnosti Seznam.cz, který se stará mimo jiné i o Seznam Homepage a Email. Těm dělal produktového manažera několik let i Tomáš. Ve společnosti pracuje od roku 2003. Původně působil na technických pozicích. Produktu se věnuje od roku 2008. Baví ho zimní sporty a věnuje se irské hudbě, kterou hraje s plzeňskou kapelou Poitín.