Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

Jan Dobiáš

Jan Dobiáš ve skupině AAA AUTO zodpovídá za marketingovou a reklamní komunikaci v ČR, SR a v Ruské federaci. Jan Dobiáš se věnuje reklamě, marketingu a komunikaci ve střední Evropě přes 20 let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising. Poté pracoval v oblasti FMCG ve společnostech Mars a Philip Morris International. Zastával tam mimo jiné pozici marketingového manažera pro Střední Evropu ve Švýcarsku a ředitele marketingu pro ČR a SR v Praze a Bratislavě.

Milan Duda

Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.

Michal Kroupa

Michal Kroupa pracuje ve společnosti IKEA na datové a digitální transformaci. Jeho cílem je na jedné straně vytvořit pro zákazníka unikátní personalizovanou zkušenost. Na straně druhé posunout společnost IKEA tak, aby se data a digital staly integrální součástí procesů a uvažovaní na všech úrovních. Vede tým odpovídající za širokou oblast od engagementu přes loyalty až po placená média pro oblast střední Evropy. Jako v jedné z prvních poboček IKEA ve světě zahájil budování smart data týmu. Do nedávné doby taky řídil komerční komunikaci značky IKEA pro region třech zemí. Má magisterské tituly z University of St. Andrews a Univerzity Karlovy. Ve volných chvílích cestuje po světě a zdolává korunu světa.

Michal Vodák

Pochází z Brna, kde se narodil a prožil prvních 27 let života. Po ukončení postgraduálních studií na Mendelově univerzitě v Brně se bavil marketingem ve firmách Pojišťovna České spořitelny, T-Mobile a Mars Czech. Od počátku roku 2010 pomáhá z pozice marketingového ředitele rozvíjet komunikační aktivity v Seznam.cz.