Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Zahájení setkání

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:15 - 19:15

Jednotlivé prezentace

Všem vystupujícím jsme položili stejné otázky, na které by ve svých prezentacích měli najít odpovědi.

Zaměřili jsme se na tato témata:

  • Jaké používáte metody vyhodnocování kampaní?
  • Jaký vidíte největší posun v preferencích zadávání reklamy?
  • Jak se za poslední dva roky změnilo plánování z hlediska mediatipu - útlum, příklon k jinému médiu apod.
  • Co vám nejvíce schází ze strany médií a agentur, aby se vám lépe fungovalo?
  • V čem vidíte budoucnost?
Marek Bačo Marek Bačo

Head of MBA

MediaCom Prah

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

Jan Dobiáš Jan Dobiáš

MarCom Director

AAA AUTO

Jan Dobiáš

Jan Dobiáš ve skupině AAA AUTO zodpovídá za marketingovou a reklamní komunikaci v ČR, SR a v Ruské federaci. Jan Dobiáš se věnuje reklamě, marketingu a komunikaci ve střední Evropě přes 20 let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising. Poté pracoval v oblasti FMCG ve společnostech Mars a Philip Morris International. Zastával tam mimo jiné pozici marketingového manažera pro Střední Evropu ve Švýcarsku a ředitele marketingu pro ČR a SR v Praze a Bratislavě.

Milan Duda Milan Duda

Marketing director

CZC.cz

Milan Duda

Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Michal Kroupa Michal Kroupa

Web and digital manager for CZ/HU/SK

IKEA Česká republika

Michal Kroupa

Michal Kroupa pracuje ve společnosti IKEA na datové a digitální transformaci. Jeho cílem je na jedné straně vytvořit pro zákazníka unikátní personalizovanou zkušenost. Na straně druhé posunout společnost IKEA tak, aby se data a digital staly integrální součástí procesů a uvažovaní na všech úrovních. Vede tým odpovídající za širokou oblast od engagementu přes loyalty až po placená média pro oblast střední Evropy. Jako v jedné z prvních poboček IKEA ve světě zahájil budování smart data týmu. Do nedávné doby taky řídil komerční komunikaci značky IKEA pro region třech zemí. Má magisterské tituly z University of St. Andrews a Univerzity Karlovy. Ve volných chvílích cestuje po světě a zdolává korunu světa.

Michal Vodák Michal Vodák

Marketing Director

Seznam.cz

Michal Vodák

Pochází z Brna, kde se narodil a prožil prvních 27 let života. Po ukončení postgraduálních studií na Mendelově univerzitě v Brně se bavil marketingem ve firmách Pojišťovna České spořitelny, T-Mobile a Mars Czech. Od počátku roku 2010 pomáhá z pozice marketingového ředitele rozvíjet komunikační aktivity v Seznam.cz.

19:15 - 20:00

Panelová diskuze

V panelové diskuzi se zaměříme primárně na dotazy z publika. Pokud tak v prezentacích nenajdete odpovědi na své otázky, nebojte se zeptat v této části programu.

Marek Bačo Marek Bačo

Head of MBA

MediaCom Prah

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

Jan Dobiáš Jan Dobiáš

MarCom Director

AAA AUTO

Jan Dobiáš

Jan Dobiáš ve skupině AAA AUTO zodpovídá za marketingovou a reklamní komunikaci v ČR, SR a v Ruské federaci. Jan Dobiáš se věnuje reklamě, marketingu a komunikaci ve střední Evropě přes 20 let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising. Poté pracoval v oblasti FMCG ve společnostech Mars a Philip Morris International. Zastával tam mimo jiné pozici marketingového manažera pro Střední Evropu ve Švýcarsku a ředitele marketingu pro ČR a SR v Praze a Bratislavě.

Milan Duda Milan Duda

Marketing director

CZC.cz

Milan Duda

Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.

Petr Hulec

Internet Sales manager

expert ČR, s.r.o.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Michal Kroupa Michal Kroupa

Web and digital manager for CZ/HU/SK

IKEA Česká republika

Michal Kroupa

Michal Kroupa pracuje ve společnosti IKEA na datové a digitální transformaci. Jeho cílem je na jedné straně vytvořit pro zákazníka unikátní personalizovanou zkušenost. Na straně druhé posunout společnost IKEA tak, aby se data a digital staly integrální součástí procesů a uvažovaní na všech úrovních. Vede tým odpovídající za širokou oblast od engagementu přes loyalty až po placená média pro oblast střední Evropy. Jako v jedné z prvních poboček IKEA ve světě zahájil budování smart data týmu. Do nedávné doby taky řídil komerční komunikaci značky IKEA pro region třech zemí. Má magisterské tituly z University of St. Andrews a Univerzity Karlovy. Ve volných chvílích cestuje po světě a zdolává korunu světa.

Michal Vodák Michal Vodák

Marketing Director

Seznam.cz

Michal Vodák

Pochází z Brna, kde se narodil a prožil prvních 27 let života. Po ukončení postgraduálních studií na Mendelově univerzitě v Brně se bavil marketingem ve firmách Pojišťovna České spořitelny, T-Mobile a Mars Czech. Od počátku roku 2010 pomáhá z pozice marketingového ředitele rozvíjet komunikační aktivity v Seznam.cz.

20:00 - 21:30

Závěrečný networking

Pokud jste nenalezli odpovědi na vše co vás zajímá ani v panelové diskuzi, vyzpovídejte naše hosty při sklence dobrého vína.

21:45

Předpokládaný konec setkání