Po jedenácti letech v mediální agentuře MediaCom a dvou na straně zadavatele v marketingovém oddělení Volkswagen osobní vozy založil Honza Čermák v roce 2015 nezávislou agenturu Blaze. V ní se specializuje na integraci offline médií s digitálním prostředím, crossmediální datovou analýzu a mediální poradenství. Ke klientům agentury patří společnosti jako Zoot nebo Cetelem.
Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.
Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.
Jiří Udatný je ředitelem oddělení Data & Analytics v GroupM. V médiích se pohybuje již 16 let, kde se věnuje zejména propojování světa dat a mediálního plánování. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha.