Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Ačkoliv jsou setkání MARKETING MONDAY otevřená komukoliv, velkou částí návštěvníků jsou naši firemní členové. Pojďme tedy udělat takovou rychloseznamku s těmi, které na našich akcích pravidelně potkáváte.
Je to vzájemný souboj o pozice nebo potřebuje jeden druhého? Odpovídají mediální investice do těchto mediálních kanálů jejich výkonu? Existují data, která nám umožňují se rozhodovat o efektivním rozdělení rozpočtů? Jak takový rozhodovací proces vypadá? V čem jsou si oba kanály podobné a v čem se naopak odlišují? Na tyto a další otázky vám nabídne odpověď Jiří ve svém příspěvku.
Data & Analytics Director
Jiří Udatný je ředitelem oddělení Data & Analytics v GroupM. V médiích se pohybuje již 16 let, kde se věnuje zejména propojování světa dat a mediálního plánování. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha.
Televize i online se vyznačují specifickými rysy, které předurčují jejich roli v mediálním mixu. Nicméně s rostoucí propojeností komunikačních platforem už to nejsou oddělené světy a je potřeba hledat cesty k využití jejich synergie. Synchronizace, měření a optimalizace jsou zažité pojmy, které však v rámci integrované komunikace získávají další význam pro efektivní plánování.
CEO
Po jedenácti letech v mediální agentuře MediaCom a dvou na straně zadavatele v marketingovém oddělení Volkswagen osobní vozy založil Honza Čermák v roce 2015 nezávislou agenturu Blaze. V ní se specializuje na integraci offline médií s digitálním prostředím, crossmediální datovou analýzu a mediální poradenství. Ke klientům agentury patří společnosti jako Zoot nebo Cetelem.
Objektivně i jako zamyšlení nad tím, proč chytří marketéři tvoří svoje strategie primárně kolem digitálu a proč by tak měli přemýšlet i ostatní. Co vám televize (ne-)poví o vašich možných zákaznících? Která polovina rozpočtu je investovaná skutečně efektivně?
Prague Office Director
Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.
V přednášce Dušan a Paľo ukáží, v čem se video na stránkách Seznam.cz přibližuje televizi, co má navíc a kam naopak nedosáhne. To vše na aktuálních datech, produktových, obsahových i reklamních novinkách. A na závěr s ukázkou výsledků interaktivních videokampaní. Dozvíte se například jak udělat nestandardní reklamu, čemu se vyhnou i co při tvorbě kampaně rozhodně nezapomenout a hlavně, jak ji vyhodnotit.
IPG Mediabrands
Key account manager nových médií
Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.