Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 17:55

Registrace

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:20

Znáte členy TUESDAY Business Network?

Ačkoliv jsou setkání MARKETING MONDAY otevřená komukoliv, velkou částí návštěvníků jsou naši firemní členové. Pojďme tedy udělat takovou rychloseznamku s těmi, které na našich akcích pravidelně potkáváte.

18:25 - 18:45

TV vs. online video – souboj nebo souhra?

Je to vzájemný souboj o pozice nebo potřebuje jeden druhého? Odpovídají mediální investice do těchto mediálních kanálů jejich výkonu? Existují data, která nám umožňují se rozhodovat o efektivním rozdělení rozpočtů? Jak takový rozhodovací proces vypadá? V čem jsou si oba kanály podobné a v čem se naopak odlišují? Na tyto a další otázky vám nabídne odpověď Jiří ve svém příspěvku.

Jiří Udatný Jiří Udatný

Data & Analytics Director

GroupM Nexus

Jiří Udatný

Jiří Udatný je ředitelem oddělení Data & Analytics v GroupM. V médiích se pohybuje již 16 let, kde se věnuje zejména propojování světa dat a mediálního plánování. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha.

18:50 - 19:10

Televize vs. Internet

Televize i online se vyznačují specifickými rysy, které předurčují jejich roli v mediálním mixu. Nicméně s rostoucí propojeností komunikačních platforem už to nejsou oddělené světy a je potřeba hledat cesty k využití jejich synergie. Synchronizace, měření a optimalizace jsou zažité pojmy, které však v rámci integrované komunikace získávají další význam pro efektivní plánování.

Jan Čermák Jan Čermák

CEO

Blaze Media

Jan Čermák

Po jedenácti letech v mediální agentuře MediaCom a dvou na straně zadavatele v marketingovém oddělení Volkswagen osobní vozy založil Honza Čermák v roce 2015 nezávislou agenturu Blaze. V ní se specializuje na integraci offline médií s digitálním prostředím, crossmediální datovou analýzu a mediální poradenství. Ke klientům agentury patří společnosti jako Zoot nebo Cetelem.

19:15 - 19:35

Co české televize Facebooku a Googlu závidí a budou ještě dlouho…

Objektivně i jako zamyšlení nad tím, proč chytří marketéři tvoří svoje strategie primárně kolem digitálu a proč by tak měli přemýšlet i ostatní. Co vám televize (ne-)poví o vašich možných zákaznících? Která polovina rozpočtu je investovaná skutečně efektivně?

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

19:40 - 20:00

Interaktivní video reklama – trendy a jak na to

V přednášce Dušan a Paľo ukáží, v čem se video na stránkách Seznam.cz přibližuje televizi, co má navíc a kam naopak nedosáhne. To vše na aktuálních datech, produktových, obsahových i reklamních novinkách. A na závěr s ukázkou výsledků interaktivních videokampaní. Dozvíte se například jak udělat nestandardní reklamu, čemu se vyhnou i co při tvorbě kampaně rozhodně nezapomenout a hlavně, jak ji vyhodnotit.

Dušan Gajdoštík

IPG Mediabrands

Pavol Lukáč Pavol Lukáč

Key account manager nových médií

Seznam.cz

Pavol Lukáč

Nestandardní reklama, nestandardní kampaně, nestandardní formáty. Brand, visibilita, interakce a video. Přesně tyto pojmy vystihují Pavlovo zaměření, kterému se v Seznamu věnuje již čtvrtým rokem. Jak dělat nestandardní reklamu, čeho se vyvarovat a naopak, co při tvorbě kampaní dodržovat či jak je vyhodnocovat? Nejen na tyto otázky zná odpovědi, o které se s vámi rád podělí.

20:05 - 21:00

Networking

21:00

Předpokládaný konec