Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
I v tomto roce v Česku vznikaly nezapomenutelné reklamy. Co je na nich tak extra a proč si na ně vzpomenete, i kdyby vás o půlnoci budili?
Co-Founder/Creative Director
Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.
Neustále nově vznikající média, nové technologie a objevy dávají značkám téměř neomezené možnosti jak kreativně zasáhnout svoji cílovou skupinu. V roce 2016 jsme viděli několik úžasných kampaní, které nám poodkryly, jak bude vypadat reklama v blízké budoucnosti.
Group Creative Director McCann Prague
McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.,
Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.
Zapojte se do diskuze o zadávání a tvorbě reklamy, o nejlepších a nejhorších letošních kampaních, o lovebrandech a dalších věcech, které vás v oblasti reklamy zajímají.
Brand manager
V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.
Group Creative Director McCann Prague
McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.,
Jan za 12 let v reklamě našel mnoho způsobů, jak se reklama nedělá. Vedle toho se mu ale povedlo stát za několika kampaněmi, které obletěly celý svět. Nyní v McCannu pokračuje v hledání nových cest jak komunikovat v době, kdy 400 miliónů lidí si reklamu blokuje.
Client service director
Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.
Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Co-Founder/Creative Director
Ondřej Souček vystudoval žurnalistiku na FSV a působil jako reportér v České televizi a v TV3. Po té ho zlákal třpyt reklamního světa. Pracoval v agenturách na různých pozicích od junior copywritera až po kreativního ředitele. Nyní se naplno věnuje práci pro vlastní projekt Lufballon. Kromě toho publikuje a věnuje se literárním aktivitám.