Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Tomáš Grombíř

Tomáš Grombíř vystudoval scenáristiku a dramaturgii na FAMU. V marketingu, public relations a reklamě se pohybuje od roku 2005. Zkušenosti sbíral ve společnostech CzechInvest a Penta Investments, následně působil jako tiskový mluvčí sázkové kanceláře Fortuna. Spolupracoval s reklamními agenturami Comtech a U&WE Advertising. V současnosti je freelancerem (na volné noze). Žije v Praze.

Rostislav Kocman

Rostislav Kocman je profesionál s dlouholetými zkušenostmi v oboru komunikace, public relations a sociálních médií. Public relations se věnuje od roku 2004; měl možnost podílet se na komunikaci pro Český Telecom, Microsoft nebo TV Óčko. Naposledy pracoval jako PR manažer a tiskový mluvčí Air Bank. V posledních letech se věnuje hledání propojení starých dobrých principů a pravidel pro komunikaci v novém světě sociálních médií.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Tomáš Procházka

Tomáš Procházka od roku 1998 navrhuje informační architekturu webů a webových aplikací. Vede webdeveloperskou agenturu iProdukce a reklamní agenturu 3B board. Mezi klienty iProdukce patří např. ČTK, Ceskenoviny.cz, T-Mobile, Město Teplice, Ford Homolka, Goram, WebExpo nebo Internet Info. Zajímá se o online marketing, design a fotografování. Provozuje tiskový portál Tiskomat.cz

Martin Snížek

V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.