Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Pavel Matoušek, jednatel společnosti (AAA POPTAVKA.CZ)
V čem spočívá přidaná hodnota práce copywritera? V jaké fázi má copywriter do projektu vstoupit, co všechno by měl (mohl) řešit? Rozdíl mezi psaním pro online a offline média, specifika různých formátů. Vztah obsahu a formy: text jako jeden z dílů skládačky. Co je vlastně dobrý text (obsah), jaká kritéria by měl splňovat? Lze nějak měřit kvalitu textu (obsahu)? Co a proč funguje / nefunguje – balancování mezi grafomanií, řemeslem a kreativitou.
Freelancer
Tomáš Grombíř vystudoval scenáristiku a dramaturgii na FAMU. V marketingu, public relations a reklamě se pohybuje od roku 2005. Zkušenosti sbíral ve společnostech CzechInvest a Penta Investments, následně působil jako tiskový mluvčí sázkové kanceláře Fortuna. Spolupracoval s reklamními agenturami Comtech a U&WE Advertising. V současnosti je freelancerem (na volné noze). Žije v Praze.
Mlčíte při jednání se zákazníky, vaříte z vody, mlátíte prázdnou slámu nebo tlacháte z cesty? Pravděpodobně nikoliv. A přesto tolik firemních webů komunikuje právě takhle. Pojďme to změnit! Největší chyby děláme, ještě než napíšeme první čárku. Jak tedy začít a jak pokračovat? Co vzít v úvahu při plánování obsahu a co ignorovat? A jak zařídit, aby vám vztah s copywriterem nesl ovoce, pokud si ho zavoláte na pomoc?
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
Copywriting byl v počátcích reklamního průmyslu pragmatickým nástrojem prodejce k přesvědčení zákazníka. Kritériem úspěchu nebyla stylistika, emoce ani délka textu, měřil se jediný výsledek – jestli si zákazník koupil produkt. Ačkoliv měření úspěšnosti různých konceptů bylo tehdy mnohem obtížnější než dnes na webu, stalo se pevnou součástí kvalitních kampaní. Dnešní web vrací reklamu právě k těmto základům. Jaké z desítky let ověřených postupů můžete využít ke zlepšení prodeje v internetovém prostředí?
Chief Product & Customer Officer
V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.
Hledáte do svého projektu copywritera, ale podle čeho vybrat toho správného? Co musí umět a v čem se orientovat? Váháte, v jakém okamžiku jej do projektu zapojit? Jak hluboko pod pokličku svého byznysu jej nechat nakouknout? A jak následně skloubit řízení celého projektu a jaké nástroje k tomu použít? Dozvíte se kde zpravidla končí práce copywritera a s čím vám copywriter většinou nepomůže.
iprodukce: www.iprodukce.cz
3b-board: www.3b-board.cz
tiskomat: www.tiskomat.cz
Jednatel
Tomáš Procházka od roku 1998 navrhuje informační architekturu webů a webových aplikací. Vede webdeveloperskou agenturu iProdukce a reklamní agenturu 3B board. Mezi klienty iProdukce patří např. ČTK, Ceskenoviny.cz, T-Mobile, Město Teplice, Ford Homolka, Goram, WebExpo nebo Internet Info. Zajímá se o online marketing, design a fotografování. Provozuje tiskový portál Tiskomat.cz
Aby vám zákazníci rozuměli, musíte s nimi komunikovat jednoduše, srozumitelně a nejlépe jejich jazykem. A tento jazyk se musí stát normou v celé firmě. Na webu, ve formulářích, v reklamách i smlouvách. V Air Bank proto na copywritting klademe velký důraz, protože zákazník si první dojmy udělá z jakéhokoliv textu, který v souvislosti s bankou uvidí. V krátké přednášce ukážu, jak a proč jsme postupovali při tvorbě textů napříč celou firmou.
Předseda
Rostislav Kocman je profesionál s dlouholetými zkušenostmi v oboru komunikace, public relations a sociálních médií. Public relations se věnuje od roku 2004; měl možnost podílet se na komunikaci pro Český Telecom, Microsoft nebo TV Óčko. Naposledy pracoval jako PR manažer a tiskový mluvčí Air Bank. V posledních letech se věnuje hledání propojení starých dobrých principů a pravidel pro komunikaci v novém světě sociálních médií.