Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Pro Albatros Média jsme se rozhodli o první pokus na poli spolupráce s YouTubery. Knížky jsou sexy, pojďme se podělit o to, co čteme! Zapojili jsme Jonáše alias Johny Machettu, který nám pomohl vybrat další vhodné YouTubery a všichni využívali hashtag #ukazcoctes – výsledkem bylo přes 700 tisíc zhlédnutí videí, 70 tisíc lajků pod fotkami na Instagramech zapojených YouTuberů a přes 2500 příspěvků na Instagramu s hashtagem #ukazcoctes. Pokračování...? Ano!
Dítě z netu
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.
O zkušenostech s výkonnostním marketingem na Facebooku, o tricích a tipech jak úspěšně inzerovat i o největších výzvách dnešních výkonnostních marketérů pohovoří Peter Podolinský, ROI Hunter a bývalý zaměstnanec Facebooku.
Founder / Branding and Digital
Peter Podolinský nastartoval svou kariéru v marketingu ve společnosti Procter & Gamble v roce 1995. Odsud už jeho cesty vedly do reklamních, brandingových a digitálních agentur v Praze i v Londýně (BBDO, Y&R, Lambie-Nairn, TBWA). Dělal reklamy pro klienty jako Pepsi, Česká spořitelna, či Stock Božkov. S digitální agenturou iMACHINA, kterou založil a spoluvlastnil získal shortlist v Cannes Cyberlions 2002. Z pozice brand konzultanta pomohl z londýnské brandingové agentury Lambie-Nairn lokálním agenturám uvést na trh značku O2. Je podepsán pod komunikační strategií pro Raiffeisenbank i Heineken / Krušovice. V roce 2012 založil kliniku pro značky Brandclinic, ze které v roli brand konzultanta uzdravuje značky.
Ukázka českých kampaní na Facebooku, Snapchatu, Instagramu a LinkedInu, které dokázaly prodat nebo přivést lidi k akci.
Copywriter
Matouš je copywriter v agentuře TL5. Pečuje o značky jako Jägermeister, Milka nebo Tullamore D.E.W. Ačkoli kdysi začínal ve výkonnostní agentuře, věří, že úspěch ne každé kampaně lze měřit pouze z hlediska ROI. Možná je to tím, že studoval žurnalistiku a fildu.
Při správě facebookového profilu Pivovaru Litovel není naším cílem to, aby měla stránka hanáckého pivovaru statisíce fanoušků. Nemáme ani potřebu se poměřovat s konkurencí, kdo má čeho více. Jde nám totiž o něco úplně jiného - chceme dělat to nejlepší pro opravdové fanoušky poctivého litovelského piva. Během prezentace prozradím, jak jsme tuto strategii naplnili v soutěži Litovelský fanda 2015, jakých výsledků jsme dosáhli nebo s čím jsme se museli potýkat.
Digital Account Director
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.