Uběhlo sotva pár týdnů a svět, ve kterém se všichni pohybujeme, se změnil od základu. Obchodníci se potýkají s uzavřenými prodejnami a byznys se přesouvá online. Řada firem a značek radikálně přehodnotila své plány včetně těch marketingových.
Jak v této době komunikovat se zákazníky, jejichž potřeby a chování se proměnily ze dne na den? Je lepší utlumit svoji marketingovou komunikaci, nechat ji dále běžet nebo ji spíše ještě posílit a od základu překopat? A využít k tomu tradiční kanály nebo vsadit na nové formáty a možnosti? A co můžeme očekávat do budoucna?
To jsou otázky, které si teď kladou firmy i marketingoví profesionálové. Pojďme si na ně zkusit odpovědět během našeho dalšího online setkání MARKETING MEETING na téma Marketing v době (korona)krize. Vystoupí zajímavé osobnosti, které se rády podělí o své názory a zkušenosti. Buďte u toho!