Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.
Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má za sebou přes 1000 rozhovorů a uživatelských testování pro klienty jako jsou Air Bank, Škoda Auto, Heureka, Google, Vodafone, Amazon a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Petr se specializuje na problematiku marketingu a reklamy, s důrazem na plánování a nákup médií. V uplynulých letech pracoval pro řádu globálních i lokálních klientů na straně mediálních agentur (Managing Director Carat Czech Republic, CEO ZenithOptimedia Prague), jako mediální konzultant na straně klientů (Managing Partner v Media Strategy), i na straně médií (Managing Director v Atmedii a CBDO v Economii). V posledních pěti letech jako Media Coach pomáhá klientům v ČR a regionu střední Evropy s přípravou a realizací efektivních mediálních kampaní. Petr je lektorem na VŠKK, členem odborných marketingových porot (Superbrands, POP Star) a publikuje texty se zaměřením na problematiku marketingu a reklamy.
V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.
Milovník dobrého jídla, zajímavých dat, behaviorální ekonomie a kreativní reklamy. To vše propojuje v Dáme jídlo, kde působí na pozici ředitele marketingu a business intelligence. Své zkušenosti a znalosti pak již 10 let předává také studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu. Zároveň podniká a s malým týmem založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu.
Do společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2014 na pozici manažera značek COOL, Sládkova Limonáda a Carling. Od roku 2016 byl součástí týmu Staropramen/Braník, ve kterém působil jako manažer značky Staropramen. Po třech letech dostal příležitost tento tým z pozice Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník řídit. Je zodpovědný za strategii a řízení značek Staropramen a Braník na tuzemském trhu.