Freelancer
Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.
V krizových dobách je vždy příležitost ke změnám. Možná je teď ten pravý čas začít inovovat, zlepšovat zákaznickou zkušenost, pracovat správně s daty a vůbec se posouvat dál, abychom mohli být po krizi silnější.
Chief Digital Officer
V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.
Na světě je nový buzzword – low touch economy. Vede k rozvoji e-commerce. K posunu v oblasti logistiky. Ale taky od základu mění právní služby a psychoterapii. A věděli jste, že lidi teď mnohem víc kupují bidety?
V příspěvku se dozvíte, jak dobře, rychle a efektivně reagovat na měnící se podmínky. Jak a proč je výhodné propojit CX, vývoj služeb a marketingovou komunikaci. A jak snadno, na základě dat a ne domněnek zabíjet nesmyslné projekty.
Designér
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Koronakrize bezesporu ovlivní i oblast plánování a nákupu médií. Mění se způsoby a intenzita konzumace médií, budou se měnit mediální rozpočty, rozložení investic do jednotlivých médií, i strategie a taktika mediální komunikace. To vše budou významně ovlivňovat i makroekonomické faktory, jako je spotřeba a HDP. Petr se ve své prezentaci zamyslí nad tím, jak se na tuto nově nastalou situaci pokud možno dobře připravit.
Media Coach
Petr se specializuje na problematiku marketingu a reklamy, s důrazem na plánování a nákup médií. V uplynulých letech pracoval pro řádu globálních i lokálních klientů na straně mediálních agentur (Managing Director Carat Czech Republic, CEO ZenithOptimedia Prague), jako mediální konzultant na straně klientů (Managing Partner v Media Strategy), i na straně médií (Managing Director v Atmedii a CBDO v Economii). V posledních pěti letech jako Media Coach pomáhá klientům v ČR a regionu střední Evropy s přípravou a realizací efektivních mediálních kampaní. Petr je lektorem na VŠKK, členem odborných marketingových porot (Superbrands, POP Star) a publikuje texty se zaměřením na problematiku marketingu a reklamy.
Jak postihla koronavirová krize oblast pivního marketingu? Jak se s nečekanou situací vypořádala česká pivní dvojka Staropramen? A jak to vidí po návratu k normálu? Tyto i další dotazy zodpoví manažer značky Staropramen David Šeberle.
Senior Brand Manager
Do společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2014 na pozici manažera značek COOL, Sládkova Limonáda a Carling. Od roku 2016 byl součástí týmu Staropramen/Braník, ve kterém působil jako manažer značky Staropramen. Po třech letech dostal příležitost tento tým z pozice Senior Brand Manager značek Staropramen a Braník řídit. Je zodpovědný za strategii a řízení značek Staropramen a Braník na tuzemském trhu.
Břetislav představí, co vše krize přinesla a vzala ve světě rozvozu jídla, jak se s tím firma popasovala, čím si prošla a jak musela rychle reagovat na měnící se situaci. A ukáže, jak se vlastně všechny jeho projekty v jeden moment proťaly a proč je přínosné se profesně věnovat více oblastem.
Ředitel marketingu a business intelligence
Milovník dobrého jídla, zajímavých dat, behaviorální ekonomie a kreativní reklamy. To vše propojuje v Dáme jídlo, kde působí na pozici ředitele marketingu a business intelligence. Své zkušenosti a znalosti pak již 10 let předává také studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu. Zároveň podniká a s malým týmem založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu.
V čase karantény jsme se pokusili nahlédnout do mysli zákazníků a najít v nich očekávání, které mohou e-shopy naplnit, a obavy, které je potřeba vyvrátit. Na vzorku 500 demograficky i geograficky různorodých českých zákazníků jsme provedli výzkum, který má za cíl pomoct provozovatelům e-shopů s efektivním řízení v této nesnadné době.
V mé přednášce se budu věnovat výsledkům studie a doporučením pro 5 základních oblastí spojených s nákupním chováním zákazníků českých e-shopů v době karantény.
Head Of User Experience
Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má za sebou přes 1000 rozhovorů a uživatelských testování pro klienty jako jsou Air Bank, Škoda Auto, Heureka, Google, Vodafone, Amazon a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.