Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17.30 Registrace

18.00 Úvod
           Pe­tr Koubský (TUESDAY Business Network)

18.10 Metody a techniky marketingového výzkumu
           Jan Tuček, ředitel (STEM/MARK), předseda (sdružení SIMAR)

          Přeh­ledná přednáška seznámí účastníky se základními pojmy marketingového výzkumu: dotazování
          versus pozorování, kvalita versus kvantita, primární versus sekundární zdroje, statistické zpracování.
          To vše živou formou a na příkladech namísto suchého teoretického výkladu.

18.30 Jak poznat dobrý marketingový výzkum od špatného? 
            Luboš Rezler, vedoucí oddělení Client Service (Millward Brown Czech Republic)

           Když si zákazník sjednává marketingový výzkum, kupuje něco, čemu příliš nerozumí, ani nemůže. Tato 
           situace se v mnohém podobá nákupu ojetého auta a přináší stejná rizika. Jak se v nich vyznat, jak 
           poznat seriózní nabídku a seriózní agenturu? Jak číst výsledky výzkumů?

18.50 Internet v marketingovém výzkumu
            Eva Veisová, Key Account Manager (NMS)

           Použít Internet při dotazování je přirozené, ale dvojsečné – pokud se to neudělá správným způsobem, 
           způsobíte si škodu místo užitku. Internet ve výzkumu je dobrý sluha, ale zlý pán. Ukážeme si, jak ho 
           odkázat do příslušných mezí.

19.10 Panelová diskuse: Co zákazníci nevědí o marketingovém výzkumu – a měli by
            Moderátor: Petr Koubský
            Jan Tuček, ředitel (Stem/mark a.s.)
            Luboš Rezler,vedoucí oddělení Client Service (Millward Brown Czech Republic)
            Eva Veisová, Key Account Manager (NMS)
            Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu (Český rozhlas)


20.00 Networking

21.30 Závěr akce