17.30 Registrace
18.00 Úvod
Petr Koubský (TUESDAY Business Network)
18.10 Metody a techniky marketingového výzkumu
Jan Tuček, ředitel (STEM/MARK), předseda (sdružení SIMAR)
Přehledná přednáška seznámí účastníky se základními pojmy marketingového výzkumu: dotazování
versus pozorování, kvalita versus kvantita, primární versus sekundární zdroje, statistické zpracování.
To vše živou formou a na příkladech namísto suchého teoretického výkladu.
18.30 Jak poznat dobrý marketingový výzkum od špatného?
Luboš Rezler, vedoucí oddělení Client Service (Millward Brown Czech Republic)
Když si zákazník sjednává marketingový výzkum, kupuje něco, čemu příliš nerozumí, ani nemůže. Tato
situace se v mnohém podobá nákupu ojetého auta a přináší stejná rizika. Jak se v nich vyznat, jak
poznat seriózní nabídku a seriózní agenturu? Jak číst výsledky výzkumů?
18.50 Internet v marketingovém výzkumu
Eva Veisová, Key Account Manager (NMS)
Použít Internet při dotazování je přirozené, ale dvojsečné – pokud se to neudělá správným způsobem,
způsobíte si škodu místo užitku. Internet ve výzkumu je dobrý sluha, ale zlý pán. Ukážeme si, jak ho
odkázat do příslušných mezí.
19.10 Panelová diskuse: Co zákazníci nevědí o marketingovém výzkumu – a měli by
Moderátor: Petr Koubský
Jan Tuček, ředitel (Stem/mark a.s.)
Luboš Rezler,vedoucí oddělení Client Service (Millward Brown Czech Republic)
Eva Veisová, Key Account Manager (NMS)
Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu (Český rozhlas)
20.00 Networking
21.30 Závěr akce