Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.
Pavel vystudoval informatiku na VÚT v Brně, věnuje se internetovým projektům. V letech 1997-2003 byl odpovědný za provoz a rozvoj internetových aktivit Computer Pressu (Vltava.cz atd.).
Aby získal odstup od on-line světa, pracoval v letech 2003-2004 jako ředitel nákupu v těžkém strojírenství. Díky získaným zkušenostem později uvedl na trh Nákupní software (www.nakupni-software.cz), řešení pro úspory nákladů v B2B na bázi nákupních aukcí.
Od podzimu 2012 má na starosti marketing a obchod projektu Triobo (www.triobo.com), nástroje pro výrobu a distribuci interaktivních digitálních publikací pro tablety (iOS, Android i Windows 8).
Dlouholetý uživatel produktů Apple. Od roku 1994 publikuje odborné a popularizační texty o produktech Apple a telekomunikacích v řadě odborných magazínů, časopisů, novin a na internetových serverech. V posledním době se věnuje digitálnímu publikování obsahu především pro iPad.
David Šmehlík žije děním na (nejen) českém internetu. V roce 2012 spoluzaložil startup Druidly a prodal Fleveo, jednu z prvních social media agentur v Čechách, dříve psal pro 30minut.cz a pomáhal s organizací konference JuniorInternet. Miluje nové technologické hračky a ve volném čase se baví vařením. Najdete ho na Twitteru, na LinkedIn či na jeho osobním blogu.