Kvantifikace výsledků uživatelského testování. Tedy jakým způsobem získat zajímavá čísla i z kvalitativně pojatého výzkumu.
UX designer
"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.
Srovnání výhod a nevýhod různých typů testování použitelnosti. Od těch opravdu malých, přes větší interní až po ty uspořádané za pomoci agentury či externistů.
UX Researcher
MartinKopta.com, s.r.o.
Martin v Seznamu realizuje uživatelský výzkum a testování.
Výzkumy trhu a veřejného mínění za Vás business neudělají, ale mohou Vám pomoci. Co se dnes nejvíce řeší a jak? Co si dnes myslí česká populace a jak se mění její názory?
IPSOS s.r.o.
Tomáš více než 20 let pracuje v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění a zabývá se analýzami trhu.Po vystudovaní VŠCHT Praha pracoval ve výzkumu a v průmyslu. Působil ve výzkumných agenturách Agma, Agmanova, v letech byl členem vedení 2001-2006 ve společnosti TNS Factum/Factum Invenio. V r. 2007 nastoupil do Ipsos Tambor jako Research & Consulting Director, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty.
Hlavním tématem diskuze bude otázka jaké stereotypy je třeba při testech překonat?
I malé testování může dramaticky zvýšit účinnost vašeho marketingu. Ukážeme si postupy, jak můžete u vás ve firmě velmi levně a rychle otestovat web nebo reklamní kampaň, aniž byste museli komukoli cokoli platit.
CEO
RobertNemec.com
Robert Němec založil ve svých 22 letech strategickou reklamní agenturu RobertNemec.com a dodnes ji vede. Pracoval pro značky jako T-Mobile, CZC.cz, DATART, Notino, RegioJet, Saxo Bank, Pfizer, Merck nebo Dáme Jídlo. Dnes se jeho agentura specializuje na středně velké firmy, které hledají jednu agenturu, která jim bude poskytovat komplexní služby v oblasti strategie, výzkumů, dat, management consultingu a marketingu. Vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Absolvoval studijní pobyty na Stanfordu a Yale v oboru businessu a angličtiny. Hospodářské noviny o něm napsaly, že "patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování."
„V průběhu letošního roku jsme spolupracovali na spuštění nové verze webu Vodafone.cz V souvislosti s tím jsme měli příležitost otestovat responsivní layout na mobilních zařízeních. Jakub vám ve své prezentaci představí zajímavé poznatky i momenty z testování.“
Oční kamera je zařízení, která Vám dává možnost, dívat se na svět očima zákazníků.
Během prezentace se seznámíte s oběma typy očních kamer a vhodnosti jejich použití. Uvidíte výstupy, které lze z oční kamery získat, a dozvíte se, k čemu je využít. Na závěr prezentace se můžete vžít i do role respondenta při názorné ukázce testování na statické oční kameře.
Research Project Manager
Honza pracuje ve společnosti Constat research a přes dva roky se věnuje oční kameře, konkrétně se specializuje na testování on-linu pomocí statické oční kamery. Kromě standardního testování webových stránek se orientuje také na testování aplikací v chytrých telefonech a tabletech pomocí testovacího nástroje METK (Mobile Eye-tracking Testing Kit) a mobilní oční kamery.