Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:05

Zahájení setkání

18:10 - 18:20

Jak z testování vyždímat čísla pro manažery?

Kvantifikace výsledků uživatelského testování. Tedy jakým způsobem získat zajímavá čísla i z kvalitativně pojatého výzkumu.

Adam Fendrych Adam Fendrych

UX designer

Česká televize

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

18:25 - 18:35

Kdy se vyplatí interní testy a kdy agentura?!

Srovnání výhod a nevýhod různých typů testování použitelnosti. Od těch opravdu malých, přes větší interní až po ty uspořádané za pomoci agentury či externistů.

Martin Kopta Martin Kopta

UX Researcher

MartinKopta.com, s.r.o.

Martin Kopta

Martin v Seznamu realizuje uživatelský výzkum a testování.

18:40 - 18:50

Metody výzkumu trhu a aktuální výsledky výzkumů názorů populace

Výzkumy trhu a veřejného mínění za Vás business neudělají, ale mohou Vám pomoci. Co se dnes nejvíce řeší a jak? Co si dnes myslí česká populace a jak se mění její názory?

Tomáš Macků Tomáš Macků

IPSOS s.r.o.

Ipsos

Tomáš Macků

Tomáš více než 20 let pracuje v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění a zabývá se analýzami trhu.Po vystudovaní VŠCHT Praha pracoval ve výzkumu a v průmyslu. Působil ve výzkumných agenturách Agma, Agmanova, v letech byl členem vedení 2001-2006 ve společnosti TNS Factum/Factum Invenio. V r. 2007 nastoupil do Ipsos Tambor jako Research & Consulting Director, nyní je ve funkci Research & Communication Director. Podílí se na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci a za vztahy s významnými klienty.

18:50 - 19:20

Panelová diskuze

Hlavním tématem diskuze bude otázka jaké stereotypy je třeba při testech překonat?

19:25 - 19:40

Jak testovat, máte-li málo peněz, času, případně obojího?

I malé testování může dramaticky zvýšit účinnost vašeho marketingu. Ukážeme si postupy, jak můžete u vás ve firmě velmi levně a rychle otestovat web nebo reklamní kampaň, aniž byste museli komukoli cokoli platit.

Robert Němec Robert Němec

CEO

RobertNemec.com

Robert Němec

Robert Němec založil ve svých 22 letech strategickou reklamní agenturu RobertNemec.com a dodnes ji vede. Pracoval pro značky jako T-Mobile, CZC.cz, DATART, Notino, RegioJet, Saxo Bank, Pfizer, Merck nebo Dáme Jídlo. Dnes se jeho agentura specializuje na středně velké firmy, které hledají jednu agenturu, která jim bude poskytovat komplexní služby v oblasti strategie, výzkumů, dat, management consultingu a marketingu. Vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Absolvoval studijní pobyty na Stanfordu a Yale v oboru businessu a angličtiny. Hospodářské noviny o něm napsaly, že "patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování."

19:45 - 19:55

Jak se dělá mobilní testování

„V průběhu letošního roku jsme spolupracovali na spuštění nové verze webu Vodafone.cz V souvislosti s tím jsme měli příležitost otestovat responsivní layout na mobilních zařízeních. Jakub vám ve své prezentaci představí zajímavé poznatky i momenty z testování.“

Jakub Česák

UX Designer

LMC

20:00 - 20:20

Testování pomocí oční kamery

Oční kamera je zařízení, která Vám dává možnost, dívat se na svět očima zákazníků.
Během prezentace se seznámíte s oběma typy očních kamer a vhodnosti jejich použití. Uvidíte výstupy, které lze z oční kamery získat, a dozvíte se, k čemu je využít. Na závěr prezentace se můžete vžít i do role respondenta při názorné ukázce testování na statické oční kameře.

Jan Dovolil Jan Dovolil

Research Project Manager

Jan Dovolil

Honza pracuje ve společnosti Constat research a přes dva roky se věnuje oční kameře, konkrétně se specializuje na testování on-linu pomocí statické oční kamery. Kromě standardního testování webových stránek se orientuje také na testování aplikací v chytrých telefonech a tabletech pomocí testovacího nástroje METK (Mobile Eye-tracking Testing Kit) a mobilní oční kamery.

20:20 - 21:30

Závěrečný networking