Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
V Mall.cz aktuálně připravujeme novou strategii pro sociální média. Velký důraz klademe na interaktivní obsah, customer care a inovace napříč kanály. V oblasti zákaznické podpory je dlouhodobou vizí přenést komunikaci se zákazníky do reálného času prostřednictvím moderních chatovacích platforem. Jak na tom v současnosti jsme a co už se nám povedlo vám povíme v naší prezentaci.
Head of Social Media Strategy
Jan Kufel se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let. Zkušenosti získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.
Head of Social Media Strategy
Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.
Díky principům human centered designu, který se v 2FRESH ctí, Nathalie vysvětlí, jak se dá v rámci community managementu pracovat s cílovou skupinou, budovat si silnou komunitu kolem značky a i díky tomu tvořit dlouhodobou konzistentní brandovou komunikaci.
Creative Social Media Human
Nathy věří v to, že brandová komunikace není jen věcí megalomanských marketingových kampaní, ale je zahrnuta v každém komentáři pod postem. Zaměřuje se na tvorbu kreativního obsahu a budování komunit, protože věří, že s dobrým obsahem už přijdou mediální čísla prakticky sama.
Bringr nabízí lidem novou cestu doručování zásilek. Bez stresu, nevědomosti, kde a kdo zásilku doručí, v jakém stavu, a hlavně – jestli vůbec. To vše je o zcela nové user experience, která musí být maximálně zaměřena na uživatele a komunitu.
Marko si prošel různými marketingovými pozicemi v různých zemích a s různými produkty. Je nadšenec do inovativních technologií a své zkušenosti nejradši dává právě tam. V bringru se stará o to, aby vše klapalo a aby byl bringr vidět.
Creative & Strategy Lead
Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.
Možná budete mít štěstí a jako marketingový nebo PR manažer krizovou komunikaci nebudete muset nikdy řešit. Na průšvih si můžete sami naběhnout, stejně tak se ale můžete v krizi ocitnout bez vlastního zavinění. Ve své prezentaci vám ukážu několik příkladů zvládnuté i nezvládnuté krizové komunikace. Přidám i doporučení a tipy, jak čeho se vyvarovat, když už se do podobné situace vaše značka dostane.
Nezávislý konzultant
Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.
Kvalita zákaznické linky přímo ovlivňuje Customer experience. Technologie pomáhají zlepšit zkušenosti zákazníků, společnostem umožňují mít komunikaci pod kontrolou. Spojením zákaznické linky s databází zákazníků vám umožní získat potřebné informace už při zazvonění. Chytrou komunikaci oceňují i střední a menší společnosti. Praktické vychytávky a užití u zákazníků si ukážeme v prezentaci.