Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

18:00 - 18:10

Zahájení povídání

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

18:10 - 18:35

Mluvte se zákazníky v reálném čase

V Mall.cz aktuálně připravujeme novou strategii pro sociální média. Velký důraz klademe na interaktivní obsah, customer care a inovace napříč kanály. V oblasti zákaznické podpory je dlouhodobou vizí přenést komunikaci se zákazníky do reálného času prostřednictvím moderních chatovacích platforem. Jak na tom v současnosti jsme a co už se nám povedlo vám povíme v naší prezentaci.

Jan Kufel Jan Kufel

Head of Social Media Strategy

Internet Mall

Jan Kufel

Jan Kufel se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let. Zkušenosti získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Karel Videcký Karel Videcký

Head of Social Media Strategy

Internet Mall

Karel Videcký

Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

18:40 - 19:00

Jak z community managementu vytěžit i creativu

Díky principům human centered designu, který se v 2FRESH ctí, Nathalie vysvětlí, jak se dá v rámci community managementu pracovat s cílovou skupinou, budovat si silnou komunitu kolem značky a i díky tomu tvořit dlouhodobou konzistentní brandovou komunikaci.

Nathalie Chemayelová Nathalie Chemayelová

Creative Social Media Human

2FRESH

Nathalie Chemayelová

Nathy věří v to, že brandová komunikace není jen věcí megalomanských marketingových kampaní, ale je zahrnuta v každém komentáři pod postem. Zaměřuje se na tvorbu kreativního obsahu a budování komunit, protože věří, že s dobrým obsahem už přijdou mediální čísla prakticky sama.

19:05 - 19:25

Posílejte & Doručujte. Společně.

Bringr nabízí lidem novou cestu doručování zásilek. Bez stresu, nevědomosti, kde a kdo zásilku doručí, v jakém stavu, a hlavně – jestli vůbec. To vše je o zcela nové user experience, která musí být maximálně zaměřena na uživatele a komunitu.

Marko Baćević Marko Baćević

Bringr

Marko Baćević

Marko si prošel různými marketingovými pozicemi v různých zemích a s různými produkty. Je nadšenec do inovativních technologií a své zkušenosti nejradši dává právě tam. V bringru se stará o to, aby vše klapalo a aby byl bringr vidět.

Petr Rubáček Petr Rubáček

Creative & Strategy Lead

Remembership

Petr Rubáček

Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.

19:30 - 19:50

Jak vyjít z krize se ctí

Možná budete mít štěstí a jako marketingový nebo PR manažer krizovou komunikaci nebudete muset nikdy řešit. Na průšvih si můžete sami naběhnout, stejně tak se ale můžete v krizi ocitnout bez vlastního zavinění. Ve své prezentaci vám ukážu několik příkladů zvládnuté i nezvládnuté krizové komunikace. Přidám i doporučení a tipy, jak čeho se vyvarovat, když už se do podobné situace vaše značka dostane.

Vilém Rubeš Vilém Rubeš

Nezávislý konzultant

Vilém Rubeš

Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

19:55 - 20:15

Jak mluvíte se zákazníky?

Kvalita zákaznické linky přímo ovlivňuje Customer experience. Technologie pomáhají zlepšit zkušenosti zákazníků, společnostem umožňují mít komunikaci pod kontrolou. Spojením zákaznické linky s databází zákazníků vám umožní získat potřebné informace už při zazvonění. Chytrou komunikaci oceňují i střední a menší společnosti. Praktické vychytávky a užití u zákazníků si ukážeme v prezentaci.

Pavel Píštěk Pavel Píštěk

IPEX a.s.

Pavel Píštěk
Vystudoval Fakultu elektrotechniky Vysokého učení technického v Brně a obor Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V oblasti informačních technologií pracuje od r. 1982: působil ve vedoucí pozicích ve více společnostech, je spoluvlastníkem IPEX.a.s, kde řídí nové projekty. Je ze Zlína a žije v Praze. Mezi jeho zájmy patří golf, nové technologie a marketingové komunikace.
20:10 - 21:00

Dotazy & Networking