Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

9:30 - 10:15

"Prototypování mobilní aplikace"

Petr Dvořák Petr Dvořák

CEO

Lime - HighTech Solutions

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

10:30 - 11:00

Pavel Hlavnička: "Nástrahy vývoje pro iOS"

Jiří Janoušek Jiří Janoušek

Hard to say really...

Jiří Janoušek

Jirka začínal jako grafik, neuměl s Photoshopem, tak kreslil ve Wordu (pravda, když vymyslel čtvercovej design, šlo to i vybarvováním čtverečků v Excelu). Od roku 2008 už naštěstí nekreslí a věnuje se digitální agentuře Motion Media, ve které poslední dva roky zejména rozvijí její mobilní divizi

11:00 - 11:30

Marek Skládal: „Umíme plnohodnotně využívat předností mobilního marketingu?“

Mobilní marketing se už pomalu dostává do mediálních plánů mediálních agentur. Stále více a více klientů se snaží alespoň toto médium vyzkoušet či ho již vyzkoušelo. Ale ruku na srdce – skutečně umíme s tímto nástrojem pracovat? Umíme plnohodnotně využít všechny jeho výhody nebo pouze převádíme jiné formáty do SMS, MMS či mobilního banneru? ….. Máme pro vás připraveno pár případových studií, které se vám pokusí ukázat, co v mobilním marketingu platí a jaké další jeho přednosti byste měli využívat, aby mobilní kampaně byly stále více a více efektivní.

Tereza Hubičková

Account Supervisor

Wunderman

11:30 - 12:00

"Možnosti mobilní reklamy na Googlu"

Jsme svědky raketového trendu nárůstu smartphonů, používání aplikací a internetu v mobilu. Lidé využívají mobil čím dál častěji k rychlejšímu a chytřejšímu rozhodování při nakupování. Mobilní reklamní platforma Google využívá tohoto faktu a kombinuje výhody velkého zásahu s cílem podpory značky a výhodu direct response reklamy. Na datech, ukázkách a příkladech využití si ukážeme možnosti reklamy v aplikacích, reklamy na mobilních webech a reklamy v mobilním vyhledávání.

Jiří Lenk Jiří Lenk

Sales Manager

Google Czech Republic

Jiří Lenk

Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.

13:00 - 13:30

"Mobil jako entertainmentové zařízení - minulost, současnost, budoucnost"

Jiří Vlček Jiří Vlček

Ředitel pro strategii a rozvoj

Palmknihy

Jiří Vlček

Jiří Vlček je spoluzakladatelem serveru Palmknihy. Elektronickým knihám se věnuje dvanáct let jako koníčku, od roku 2010 také profesionálně. Od roku 2003 do roku 2008 provozoval nakladatelství Wolf Publishing, zakládal dosud fungující Edici Pevnost. Celkem vydal 35 knižních titulů. Jiří se začal profesně zabývat IT v roce 1991 a v podstatě se tomuto oboru věnuje dosud – s přesahy zejména do ekonomického a business poradenství. 

13:30 - 14:00

"Mobilní platby pod palcem"

Peníze jsou na dosah - premium SMS pohledem agregátora.
Přežijí Premium SMS technologii NFC? (srovnání metod, Google Wallet, situace ve světě) Zájmy agregátora versus zájmy Asociace provozovatelů mobilních sítí.
Agregátor, ten tvrdej chleba má - TOP přestupky ze strany našich klientů včetně konkrétních příkladů a jejich řešení.
Stížnosti koncových zákazníků, předcházení reklamacím a snaha o zlepšování servisu. Malware a smartphony (aplikace zasílající Premium SMS, případy z ČR, ochrana a řešení).
Případová studie: Amatéři.cz - Jak může aktivní komunikace s agregátorem zvýšit zisk?
Předpoklady pro úspěšnou implementaci mobilních plateb. Kdy a jak expandovat do zahraničí?
Platební brány operátorů - Plať mobilem všude, ale jen někdo a jen někdy. Technické nedostatky a překonávání porodních bolestí.
Chcete se připojit?

Lukáš Benzl

E-commerce manager

Airtoy

Dříve působil jako externí redaktor portálu Mobil.cz, Digiweb.cz, Itbiz.cz. Dále jako redaktor časopisu YOP! Od roku 2008 pracuje ve společnosti Airtoy nejprve na pozici Content manager, od roku 2010 jako E-commerce manager, kde má zodpovědnost za implementaci nových služeb, optimalizace služeb, sledování konverze a analýza výsledků.

14:00 - 14:30

"Windows Phone-Mango"

Smartphony dneška se všechny řídí stejným přístupem, založeným na mřížce ikon představující izolovaně fungující aplikace. Tento přístup je daleko od toho, co je nejdůležitější - komunikace a propojení lidí. Čím častěji musíte spouštět a zavírat tyto samostatné aplikace, tím více cítíte jak se do nich zamotáváte. Windows Phone dělá věci jinak. Pro nás jsou lidé na prvním místě.

René Keyzlar René Keyzlar

Portfolio Account Manager / Windows Phone Business Group Lead

MICROSOFT

René Keyzlar

René Keyzlar pochází z jižních Čech. V roce 1996 se přesunul do Prahy, kde začal pracovat pro lokální pobočku společnosti Grundig. V roce 1999 jej zlákal obor telekomunikací, ve kterém působí dodnes na různých obchodních, produktových, či marketingových manažerských pozicích. Postupně pracoval pro společnosti T-Mobile, Sony Ericsson, Samsung a od podzimu roku 2009 pro společnost Microsoft, kde nyní působí na pozici Portfolio Account Manager a je zodpovědný za produkt Windows Phone v České republice.