Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

13:00 - 13:15

"Mobilní sítě”

Nárůst datového přenosu v mobilních sítích a co to znamená pro mobilního operátora.

Hynek Urban Hynek Urban

Solution Manager, Radio Networks

Nokia Networks

Hynek Urban

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, 2 roky pracoval pro Radiomobil (nynější T-Mobile) v oddělení radiových sítí. Od roku 1999 je zaměstnancem firmy Nokia ve funkci Radio access solution manager. Zabývá se technickou podporou prodeje rádiových sítí.

13:20 - 13:35

NFC - mobilní platby

•Potenciál NFC technologie v blizke budoucnosti
•Mozne zpusoby integrace NFC technologie v mobilnim telefonu
•NFC ecosystem
•Informace o aktuálních NFC pilotnich projektech v ČR

13:40 - 13:55

Prohlížeče v mobilních telefonech Nokia Series 40 a Symbian Belle

"Krátký přehled, který se pokusí ukázat, co vše je možno dnes nabídnout přes prohlížeč na dvou nejsilnějších platformách portfolia Nokia. Bude se jednat o přehled použitých technologií, ovládání, možností obou prohlížečů a také nástrojů pro jednoduchou tvorbu webových aplikací pro tyto platformy."

Igor Šmerda Igor Šmerda

Go-To-Market Program manager

Nokia - OLD

Igor Šmerda

V oblasti informačních technologií Igor Šmerda pracuje od roku 1991. Na obchodních a manažerských pozicích pracoval pro české i zahraniční společnosti zaměřené na distribuci hardware a software, konzultace nebo vývoj aplikací. Od roku 2003 byl ve společnosti Logos a.s. pověřen vytvořením pracovní skupiny orientované na mobilní řešení vhodná pro mobilní operátory a velké korporace. V tomto týmu se zrodily služby jako byl Eurotel Office Connector, Orange Business Mail, Logos Smart Messaging Server nebo O2 Záloha. Jeho zásluhou byl Logos jedním z Nokia distributorů v Evropě, který nabízel a dodával Nokia Intellisync Mobile Suite mobilním operátorům a firemním zákazníkům. Od poloviny roku 2009 působí ve společnosti Nokia Czech Republic na pozici Go-To-Market Program Managera. Součástí jeho každodenní práce je projektové vedení a koordinace aktivit spojených s uvádění nových mobilních zařízení a inovativních mobilních služeb na trh v České a Slovenské republice. Dlouhá léta jako evangelizátor propaguje nejrůznější mobilní zařízení a PDA, protože věří, že nám budou stále více měnit denní život. A doufá, že k lepšímu.

14:00 - 14:15

Co nás čeká - iOS5 a iPhone 4S

Pojďme se podívat na novinky, které byl před týdnem představeny a které budou pohánět iOS platformu v dalších měsících.

Petr Mára Petr Mára

Konzultant

Petr MÁRA

Petr Mára

Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.

14:20 - 14:35

"Česko pod palcem"

„Co kromě kvality aplikace samotné rozhoduje o počtu stažení?? Jsou lepší cesty přímé podpory stahování nebo je potřeba příběh a zábava? Na tyto a další otázky odpoví interaktivní prezentace hry Česko pod palcem vytvořené na podporu distribuce mobilních aplikací od Seznam.cz.“

Martin Šámal Martin Šámal

Marketing Director

VAFO PRAHA

Martin Šámal

Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.

14:35 - 14:50

Coffee Break

14:50 - 15:05

“Využití smartphonů v enterprise prostředí”

Jaké jsou možnosti, jaké jsou přínosy a jaké náklady. Přednáška o oáze produktivity uprostřed herního, startupového a social media běsnění.


Tomáš Zvěřina Tomáš Zvěřina

Technology director

Multimedia atelier

Tomáš Zvěřina

Tomáš Zvěřina je spolumajitelem agentury Multimedia atelier s.r.o., kde vede oddělení vývoje zakázkového software. V posledních dvou letech se ale věnuje především platformě Android a snaží se ji prosazovat jako optimální mobilní řešení pro enterprise prostředí. V loňském roce jeho Android aplikace obsadili první místo v soutěžích GugCamp a AppParade.

15:10 - 15:25

"Zkušenosti restauratéra s FourSquare"

Matouš Petráň Matouš Petráň

Zakladatel

Gastroseminář

Matouš Petráň

Restauratér Matouš Petráň patří k českým průkopníkům geolokačního marketingu. Pod jeho vedením se stal podnik Como na Václavském náměstí mekkou hráčů Foursquare. Rád experimentuje se sociálními sítěmi a zkoumá, jak mohou být užitečné při propagaci restaurací. Zároveň vede Gastroseminář, kde zasvěcuje hosty do tajů fungování luxusních stravovacích zařízení a radí, jak si jejich návštěvu správně užít.

15:30 - 15:45

"Jak pracujeme s geolokací v Lagardére"

Motomail - je to úspěch nebo neúspěch? Co jsme se z něj naučili a jaké máme další plány. Jak využívají informaci o aktuální poloze ostatní aplikace Lagardére. Je mezi inzerenty v rádiu poptávka po reklamách cílených podle polohy uživatelů? Srovnání možností rozhlasové a mobilní reklamy.

Lubor Zoufal Lubor Zoufal

Ředitel digitální divize

Lagardère Active ČR

Lubor Zoufal

Lubor Zoufal je ředitel digitální divize Lagardère Active ČR. Pod jeho vedením se rozvíjí internetové a mobilní aktivity skupiny, která provozuje např. rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Dance radio, hudební server Koule.cz, web pro řidiče Motomail či dětské internetové rádio Pigy.

15:50 - 16:45

"App Elevator" - moderuje Patrick Zandl

Bleskové představení nejzajímavějších českých aplikací pro mobilní telefony.
Zpětnou vazbu nabídne panel složený ze zkušených vývojářů a investorů.

Účastníci panelu:

Tomáš Zvěřina (Multimedia atelier)
Petr Mára (Konzultant)
Ondřej Raška (Miton)