Jsme svědky raketového trendu nárůstu smartphonů, používání aplikací a internetu v mobilu. Lidé využívají mobil čím dál častěji k rychlejšímu a chytřejšímu rozhodování při nakupování. Mobilní reklamní platforma Google využívá tohoto faktu a kombinuje výhody velkého zásahu s cílem podpory značky a výhodu direct response reklamy. Na datech, ukázkách a příkladech využití si ukážeme možnosti reklamy v aplikacích, reklamy na mobilních webech a reklamy v mobilním vyhledávání.
Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.