Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

V malém sále budou po celý den probíhat další zajímavé prezentace a workshopy.

9:50 - 10:20

Kateřina Gillárová, Idealisti a Pavlína Jiříková, Mopet.cz

Mobito: Jak designovat uživatelskou zkušenost pro mobilní platby?

Mobito je služba přinášející do České republiky nový způsob placení prostřednictvím mobilního telefonu. Je to projekt, za kterým stojí pět let analytické, strategické a tvůrčí práce. A je to také produkt, který vyvolává vášnivé diskuse v řadách technologických expertů a nadšenců. V našem příspěvku Vám představíme pozadí a proces vývoje této služby – od značkové a UX strategie, přes její technologické aspekty, až k vývoji grafického designu a designu uživatelského rozhraní na základě parametrů značky. Přiblížíme Vám také první výsledky z reálného provozu – zpětnou vazbu od uživatelů, slabé a silné stránky služby. Společně vystoupí zástupci firmy MOPET CZ, která Mobito vyvíjí, a poradenské společnosti Idealisti, která spolupracovala na tvorbě značkové a UX strategie a vývoji designu.

10:25 - 10:50

Mobile first - rozebrání strategie v mobilním bussinessu

Co to vlastně znamená Mobile Frist? Znamená to, že všichni dostanou jen úzké mobilní verze? Jak s obsahem? Není to spíš Content First? Proč? Jak to ovlivní nároky na přípravu služby? Kde začít a proč? Co mi to vlastně přinese? Společně se zbavíme otazníků.

Lukáš Kokoška Lukáš Kokoška

Head of R&D

Grand IT

Lukáš Kokoška

Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

11:15 - 12:00

Bankovní aplikace a jejich bezpečnost

V uplynulém roce došlo k boomu mobilních bankovních aplikací a v České republice snad již neexistuje banka, která by neměla aplikaci pro některou moderní mobilní platformu. Na workshopu se dozvíte o situacích a souvisejících problémech, které při návrhu bezpečnosti mobilních aplikací potkáte, a to jak na straně serveru, tak na straně mobilních aplikací. Ukážeme si také v hrubých rysech, jak se k mobilní bezpečnosti staví dostupné mobilní aplikace českých bankovních domů.

Petr Dvořák Petr Dvořák

CEO

Lime - HighTech Solutions

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

12:10 - 12:40

Case study – co (ne)funguje v mobilním marketingu

Mobilní reklama ve formě SMS či MMS zpráv se začíná čím dál více dostávat do podvědomí českých marketérů. Jako u každého nového média si však lámou hlavu, co konkrétního funguje a čeho by se naopak měli vyvarovat.  V rámci workshopu budou představeny konkrétní úspěšné a neúspěšné případové studie z archivu všech tří českých operátorů, na kterých bude názorně ukázáno, jak připravit úspěšnou SMS či MMS kampaň a čemu se naopak vyhnout.

Martin Dolejš Martin Dolejš

Key account Manager O2 Media

O2 Czech Republic

Martin Dolejš

Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.

14:00 - 14:45

Mobilní aplikace měst jako nový marketingový a komunikační nástroj

- mobilní aplikace pro turisty
- mobilní aplikace pro občany
- srovnání s tradičními komunikačními kanály
- přínosy z pohledu zadavatele (města) a z pohledu uživatele (občana nebo turisty)
- finanční aspekty vydání mobilní aplikace

Filip Bocek Filip Bocek

Koordinátor mobilního vývoje

Alza.cz

Filip Bocek

Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.

14:50 - 15:30

Seznam.cz a jeho mobilní aplikace s 1 000 000 stáhnutí

Stav českého trhu mobilních aplikací z pohledu české internetové jedničky. Shrnutí aktuálních postřehů a pozastavení nad aplikací Mapy.cz, kterou čekají velké změny.

Lukáš Pulda Lukáš Pulda

CEO

MessageOk

Lukáš Pulda

Lukáš má více než desetileté zkušenosti z podnikání na internetu a práce pro firmy jako Seznam.cz nebo Socialbakers. Nyní se věnuje vlastnímu projektu a to službě MessageOk, která pomáhá zákazníkům snadno a jednoduše řešit dotazy kvůli kterým bylo ještě nedávno nutné někam telefonovat.