Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

Noviny, časopisy, knihy a televize v mobilních zařízeních se zdají být přirozenou volbou jak pro dodavatele, tak pro zákazníka - pro tento účel jsou mobilní zařízení jak stvořena. Obchodně ani technicky však věci nefungují tak, jak by mohly a měly. Kde je problém a jaké novinky přinášejí čeští provozovatelé médií, to se dozvíme ve čtvrtém bloku, formou krátkých a rychlých prezentací.

15:50 - 15:55

Digitální distribuce novin a časopisů v ČR. Kdo publikuje, kdo čte a proč to má smysl

Jak vypadá stav digitální distribuce novin a časopisů v ČR? Mají vydavatelé zájem o elektronického čtenáře a jak se vlastně staví k možnosti distribuce svých titulů přes webové čtečky, iPad a mobil? Největší digitální distributor časopisů v ČR – Publero - přiblíží posluchačům stav českého trhu na poli elektronického čtení, jeho specifika a změny v čase (v porovnání se zahraničními trendy). Prezentace poodhalí, jaké tituly jsou v elektronické formě nejžádanější, stejně tak jako představí profil typického čtenáře elektronických časopisů.

Petr Zapletal Petr Zapletal

Marketing

Publero

Petr Zapletal

Petr Zapletal vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracoval v několika společnostech na pomezí mezi marketingem, obchodem a IT. V nedávné minulosti stál u zrodu několika webových projektů, z nichž je nejvýznamnější projekt digitální distribuce periodik Publero.com. Od roku 2010 se ve společnosti Publero Petr naplno věnuje marketingovým strategiím, obchodu a project managementu aplikací pro iPad/iPhone.

16:00 - 16:05

Mobile Freemium

Nejdřív poznej můj obsah a pak zaplať - tak by se dalo volně přeložit magické slovíčko freemium. Může takto nabízený obsah vydělat víc než ten jednorázově zpoplatněný? Kdo zaplatí a kdo ne? Na co si dát pozor? Jak zpoplatnit ty co nikdy nezaplatí?

Miloš Endrle Miloš Endrle

Founder & CTO

Geewa

Miloš Endrle

„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.

16:10 - 16:15

Mobilní strategie Radia Free Europe

Radio Free Europe / Radio Liberty (RFE/RL) se aktuálně zaměřuje na šíření zpravodajství přes Internet a mobilní síťě. V cílových krajinách (např. Rusko, Afghanistán, Iran, Irak, post-sovétské republiky) je obvykle snaha jeho šíření omezit, nebo je omezeno slabým pokrytím Internetem. V této konstelaci můžou sehrávat mobilní aplikace důležitou roli - a to nejenom jako nástroj pro příjem multimediálního zpravodajství, ale i prostředek na komunikaci. V prezentaci přiblížím strategii RFE/RL v oblasti mobilních aplikací, aktuální řešení a plány rozvoje.

Ivan Hanzlík Ivan Hanzlík

CEO

EEA

Ivan Hanzlík

Ivan Hanzlík působí v IT více než 20 let. Přednášel na MFFUK, programoval, navrhoval systémy, portály, aplikace, konzultoval, analyzoval, řídil projekty, divize, věnoval se marketingu, atd. Aktuálně má na starosti českou pobočku společnosti EEA s.r.o. a věnuje se rozvoji mobilních aplikací. Rok a půl intenzívně spolupracuje s Radio Free Europe / Radio Liberty na implementaci jejich mobilní strategie a koordinuje v EEA vývoj mobilních aplikací pre RFE/RL. Aktuálně pŕipravuje vývoj mobilních aplikací pro další zpravodajské stanice.

16:20 - 16:25

Budoucnost ČT v mobilních zařízeních

Tomáš Hodboď Tomáš Hodboď

Digital/Social Media Strategist

Tomáš Hodboď

Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.

16:30 - 16:35

Novinky nakladatelství Economia v digitálním světě

Jan Kovalik Jan Kovalik

Lupa.cz

Jan Kovalik

Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. V roce 2000 nastoupil jako reportér do týdeníku Respekt, kde se zaměřovalna témata policie, lidská práva, drogy a nové technologie. Po dvou letech z týdeníku odešel, aby se věnoval cestování (USA, Indie, Nepál). Po návratu nastoupil zpět do Respektu jako reportér. Tři roky publikoval články v rubrikách domov a téma. V roce 2007 se na tři roky odstěhoval do New Yorku. Po návratu, v roce 2010, krátce působil jako editor magazínu Lidových novin. V roce 2011 nastoupil do internetového deníku Aktuálně, kde působil do dubna 2012. Jeho zaměřením byly nové technologie a trendy. Od dubna 2012 působí v nakladatelství Economia, jako člen inovativního týmu MediaLab.