První blok konference Mobile Internet Forum shrnuje, co nejzajímavějšího se aktuálně děje v mobilním byznysu u nás i v zahraničí. Konferenci odstartuje prezentace Tomáše Mátla a bude primárně o tom, co vše lze na českém trhu očekávat. Dále se v první části programu seznámíte se statistikami uživatelů, aplikací a platforem, které poskytne Asociace provozovatelů mobilních sítí. Nezbytný přehled klíčových informací pro každého, kdo se v mobilním světě pohybuje.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Mobilní reklamu a marketing začali operátoři na českém trhu budovat již v roce 2007. Co se od té doby odehrálo na rozvinutých evropských trzích? Kde operátoři vidí přidanou hodnotu prostřednictvím které mohou splnit marketingové požadavky významných brandů a agentur? Co v mobilním marketingu funguje a co naopak ne? Jak fungovaly a na čem byly postaveny nejlepší kampaně? Jaké z existujících trendů můžeme v dohledné době očekávat na zdejším trhu?
Managing Director Billigence Europe
Billigence Pty Lted, organizační složka ČR
Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.
Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.
Prezentace dat za všechny operátory představí zástupce Aliance provozovatelů mobilních sítí (APMS).
Manažer reklamních služeb
Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.
Olympijské hry - c-less & mobile usecase a dopad na používání bezkontaktních plateb v UK. Aktuální stav bezkontaktních a mobilních plateb v Evropě a ČR.
Manažer pro inovace
Visa Europe Services Inc., organizační složka
David Brendl je zodpovědný za inovace ve společnosti Visa. Ve společnosti Visa zastřešil například první evropský NFC SIM centric pilotní projekt v Evropě na GSMA výstavě v Barceloně v roce 2010, následně první komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb na Slovensku v květnu 2012 a první komerční spuštění NFC mobilních plateb v ČR v srpnu 2012. Minulý rok zastřešil komerční spuštění mobilních bezkontaktních plateb ČSOB a Komerční banky a v současnosti zajišťuje plnou digitalizaci českého, slovenského a maďarského trhu.
Dříve pracoval ve společnosti O2 CZ, kde uvedl NFC technologii jako concept a realizoval např. vůbec první NFC pilotní projekt v ČR na O2 Sázava Festu nebo pilotní projekt NFC Plzeňské karty.
Trendy a úspěšné i neúspěšné usecasy zejména neplatebních aplikací technologie NFC v inovativních službách ve světě. Přesah NFC do problematiky internetu věci. Ubiquitous computing a NFC bridge. Dopady na digitální služby. (Ne)Bezpečnost, má význam řešit? Role NFC v komplexních ekosystémech. NFC Mobile wallets a jejich budoucí možnosti. Kdo se stane Trusted service managerem?
Lukáš je spolumajitelem společnosti NFCengine, kde uplatňuje zkušenosti z téměř 12 letého působení u českých i mezinárodních poskytovatelů telekomunikačních a mobilních služeb. Zajímá se o inovace a (re)design služeb. Popularizuje NFC (Near Field communication) jako technologii s velkým potenciálem uplatnění v oblasti ubiquitous computingu. Fascinuje ho Internet věcí. Je členem mezinárodní konzultantské sítě NFCbootcamp, zaměřené na NFC služby, řízené OTAventures US.
Získávání investicí v Silicon Valley - zkušenosti česko-slovenského mobilního startupu M.dot v raisování angel a VC kapitálu.
Spoluzakladatel
Dominik začínal jako designer a web-developer. V roce 2006 stál jako spoluzakladatel u zrodu největšího Apple portálu na Slovensku MacBlog.sk. Od roku 2009 je dalším úspěšným Dominikovým projektem PoweryBase Inc., mobilní startup zaměřený na US trh. Po vytvoření dvou cloud-based produktových řad (task management a bills management) s počtem uživatelů přes 500 000 vznikl nový mobile-first startup M.dot Inc. zaměřený na small business.