Mobilní reklamu a marketing začali operátoři na českém trhu budovat již v roce 2007. Co se od té doby odehrálo na rozvinutých evropských trzích? Kde operátoři vidí přidanou hodnotu prostřednictvím které mohou splnit marketingové požadavky významných brandů a agentur? Co v mobilním marketingu funguje a co naopak ne? Jak fungovaly a na čem byly postaveny nejlepší kampaně? Jaké z existujících trendů můžeme v dohledné době očekávat na zdejším trhu?
Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.
Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.