Mobilní reklama ve formě SMS či MMS zpráv se začíná čím dál více dostávat do podvědomí českých marketérů. Jako u každého nového média si však lámou hlavu, co konkrétního funguje a čeho by se naopak měli vyvarovat. V rámci workshopu budou představeny konkrétní úspěšné a neúspěšné případové studie z archivu všech tří českých operátorů, na kterých bude názorně ukázáno, jak připravit úspěšnou SMS či MMS kampaň a čemu se naopak vyhnout.
Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.