Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Přednášející

Tomáš Búřil

V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.

Martin Kalián

Martin Kalián je od roku 2005 šéfredaktor časopisu YOP o mobilní zábavě a telefonech zaměřený na SMS prodej zábavy. V roce 2006 se stal autorem a zakladatelem portálu Mobilní hry zaměřeného na prodej java aplikací a her pro mobilní telefony. Od roku 2005 je také IT manažer Expansion Group a.s. (od roku 2008 součást Mafra a.s.), agregátora a poskytovatele SMS marketingu a zábavy. Je spoluautor projektu SMS Lékař a SMS pojišťovna, dále KupMobilem.cz - SMS prodej DVD titulů na Internetu a rádiu Impuls. V současnosti je autorem a manažerem projektu Symbian S60.cz, dnes myNokia.cz, portálu pro podporu a rozvoj platformy Symbian, podporovaného Nokia ČR.

Lukáš Kokoška

Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

Martin Lér

Dlouholetý uživatel produktů Apple. Od roku 1994 publikuje odborné a popularizační texty o produktech Apple a telekomunikacích v řadě odborných magazínů, časopisů, novin a na internetových serverech. V posledním době se věnuje digitálnímu publikování obsahu především pro iPad.

Jakub Mach

Zakladatel a CEO ZoomSphere.com, odborník na sociální sítě a marketing.

Ondřej Malý

Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.

Tomáš Mátl

Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.

Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.

Ivan Mikula

Zkušenosti s projektovým řízením uplatňuje od roku 2005 ve společnosti Seznam.cz, a.s. V produktovém týmu postupně definuje a spoluvytváří projekt Seznam na mobil, jehož hlavním cílem je propojit většinu služeb Seznamu s mobilním trhem. Kromě technologických aplikací připravuje nové standardy pro mobilní reklamu. Spolu s ní se mobilní technologie stávají jedním ze strategických cílů českého internetového vyhledávače pro rok 2008 a 2009. V roce 2009 získává u odborné poroty projekt Seznam na mobil ocenění jako nejlepší mobilní projekt roku 2008 v soutěži Creative Communication Award.

Viktor Nábělek

Vystudoval VŠE Praha, faktultu Financí a účetnictví. Od roku 2003 pracoval v České spořitelně na projektu on-line bankovnictví (www.Servis24.cz) a v produktové oblasti GSM bankovnictví. V roce 2005 nastoupil do společnosti OskarMobil (Vodafone CZ) pro rozvoj dobíjecích kanálů předplacených SIM karet. Od roku 2006 se ve Vodafonu věnuje 3. stranám zejména v oblasti rozvoje služeb Premium SMS, prémiových hlasových služeb, mobilním platbám a mobilnímu bankovnictví. V období 2008/2009 předsedal pracovní skupině Premium services & mCommerce v rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí (www.apms.cz)

Marian Nič

Marián Nič je spoluzakladatelem společnosti Crazy Tomato kde působí na pozici výkonného ředitele. Ve společnosti má mimo jiné na starosti každodenní chod firmy, obchodní strategii a další směřování. Vystudoval mezinárodní vztahy a politologii, dříve působil na různých pozicích ve společnostech Vodafone, Telefónica O2. V době studii působil jako redaktor slovenského listu SME a jako dopisovatel Lidových Novin.

Lukáš Pulda

Lukáš má více než desetileté zkušenosti z podnikání na internetu a práce pro firmy jako Seznam.cz nebo Socialbakers. Nyní se věnuje vlastnímu projektu a to službě MessageOk, která pomáhá zákazníkům snadno a jednoduše řešit dotazy kvůli kterým bylo ještě nedávno nutné někam telefonovat.

Petr Škvařil

Petr Škvařil je produktovým manažerem v oddělení Media Solutions společnosti Vodafone. Má na starosti rozvoj produktového portfolia Vodafonu zejména v oblasti mobilních a internetových médií. Dříve pracoval na mezinárodním vedení organizace AIESEC, kde byl odpovědný za obchod. Vystudoval finanční management.

Vít Šoupal

Vit is leading European M2M/IoT and Big Data marketing related activities at Deutsche Telekom since December 2012. His team is working closely together with Telekom Group Innovation units as well as with local marketing and sales teams across Europe. Vit is taking active role in promoting Internet of Things and Big Data on various forums and blogs. He was selected as one of the Top5 most connected DACH LinkedIn marketing professionals in 2015. Next to his passion for social media, he is also involved in start up mentoring like the IoT innovation accelerator ChallengeUp! organized by Deutsche Telekom, Cisco and Intel in 2015 and 2016. Before joining deutsche Telekom's headquarters in Bonn in 2012 Vit has gained broad experience in the telecommunications, ICT and banking/payment business. He spend 7 years in Prague at T-Mobile Czech in various positions as head of B2B product management and new business development teams. Vit is absolvent of Prague's University of Economics. He graduated at the Faculty of Informatics and Statistics. His second specialization was Political science.

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

Nikolaj Šťáhlavský

Nikolaj Šťáhlavský je spoluzakladatelem, současným ředitelem a předsedou představenstva společnosti ComGate, a.s. Skupina ComGate zahrnuje společnosti ComGate Interactive, s.r.o. se zaměřením na interaktivní marketing, ComGate CallExpert, s.r.o., poskytovatele call centrových služeb, nově také ComGate Logistics, s.r.o., poskytovatele outsourcingu logistických služeb. Součástí skupiny jsou také společnosti agmo cz, s.r.o. a agmo sk, s.r.o. zaměřené na mikroplatby, zejména platby telefonem. Nikolaj Šťáhlavský získával své profesní zkušenosti v telekomunikační divizi skupiy Siemens.

Kamil Veselý

Své zkušenosti z prostředí velkých mediálních agentur přenesl do Seznamu v roce 2008, kde působil nejdříve na pozici Key Account Managera a od srpna 2009 na pozici Manažera oddělení pro VIP klienty. Na jaře 2009 Seznam odstartoval prodej mobilní reklamy a prostřednictvím VIP klientů komunikuje první mobilní kampaně. „Dynamika trhu s mobilní reklamou nás příjemně překvapila. Stále více klientů chápe internet v mobilu jako plnohodnotný mediatyp, kde mají, s dobře zvládnutou technologií, možnost efektivně oslovit cílovou skupinu. Agenturám dává příležitost prokázat mediální kreativitu. A oboje se v dnešní době cení.“ říká Kamil Veselý, Manažer oddělení klíčových zákazníků.

Ladislav Veselý

Jako produktový manažer odpovídá za aplikace pro koncové uživatele (InterWrite, arabské produkty) i korporátní zákazníky (mEvent). Spolupracuje na definování vývojových plánu a cílů. Stará se o zahraniční i tuzemský maloobchodní prodej a marketing.

Dříve sbíral zkušenosti jako account manager v marketingové agentuře, kde mj. spravoval aktivity softwarové společnosti Corel v České a Slovenské republice.

Vedle práce v Sunnysoftu dokončuje studia marketingu a designu.

Libor Volek

V telekomunikacích působí Libor od roku 2000. Pracoval na různých pozicích nejprve  v oddělení interního auditu a následně ve vývoji nových služeb ve společnosti Eurotel Praha a Český mobil. Stál u zrodu konceptu služeb Premium SMS, řídil implementaci MMS nebo Mobilní TV. Od roku 2004 vede tým projektových manažerů v oddělení Strategie a vývoje nových produktů a služeb ve společnosti Telefónica  O2. Mezi produkty, za jejichž rozvoj je nyní zodpovědný, patří O2TV, obsahové služby a portály, mobilní reklama a další produkty založené na výnosech z reklamy. Absolvoval ekonomickou fakultu na ČZU v Praze.

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.

Martina Závišková

Martina Závišková je absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze. V Seznamu pracuje od roku 2003, v současné době na pozici Key Account Managera v oddělení Klíčových zákazníků. Právě tady odstartoval na jaře 2009 pilotní prodej mobilní display reklamy a to VIP zákazníkům. Své zkušenosti z prodeje mobilní display reklamy nyní předává obchodní síti v regionech. V pražské centrále vede tým obchodníků, kteří komunikují reklamní kampaně VIP klientům Seznamu.