Abhishek má přes 14 let zkušenosti v IT a to hned v několika oblastech. Několik let pracoval na IT pozicích v bankovním a telekomunikačním sektoru. Díky práci napříč Evropou, v Silicon Valley a v Indii přináší do své společnosti komplexní pojetí dodávaných služeb a silné mezinárodní partnerství.
Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.
V oblasti internetu se pohybuje od roku 2007, kdy ukončil studium ekonomie a nastoupil jako analytik obchodu do společnosti Seznam.cz. V roce 2010 se stal vedoucím analytického oddělení, které zajišťuje obchodní analýzy, výzkum trhu, měření služeb Seznamu v NetMonitoru a nástrojích webové analytiky. Předsedá kategorizační komisi SPIRu.
Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.
Viktor působí v oblasti produktového managementu technologií od roku 2005, přičemž na projektu Mobito od jeho prvopočátků v roce 2010, kdy přijal nabídku podílet se na mind-shiftingovém projektu jakým mobilní placení a nakupování je. Od začátku je zodpovědný za produktovou oblast, analýzu a specifikaci až po převzetí dodávek a následné prosazení služby u klientů. Ve volném čase se věnuje své rodině, přátelům, pohybu v přírodě a dění v oblastech vývoje společnosti, technologií, trhů a financí.
Absolvent Vysoké školy ekonomické, Fakulty informatiky. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic pracuje od roku 2002. Během svého působení vystřídal několik pozic a zodpovědností od mobilních datových služeb, přes řízení segmentů tarifních zákazníků i předplacených karet, či new business development. Nyní zastává pozici ředitele technologických a obchodních inovací. V minulosti se věnoval také publikační činnosti, kdy působil jako redaktor serverů wapserver.cz a mobil.cz. Je autorem knihy WAP – Tvorba stránek pro mobilní zařízení.
Jako prezident společnosti má na starosti strategické směřování firmy, business development a podporu klíčových projektů. Věnuje se také investování a práci pro menší, střední nebo začínající společnosti. Dříve působil jako obchodní ředitel Karneval Media, kde hrál stěžejní roli v budování společnosti před jejím úspěšným prodejem UPC. Předtím působil ve společnostech WorldOnline (dnes Tiscali), Shell a British Telecom. Wei-Hai získal ekonomické vzdělání na Seton Hall University v USA a Netherlands Institute of Marketing (NIMA). Ve volném čase se věnuje golfu, cestování, návštěvám koncertů a četbě
Martin je podepsán pod reklamami s Chuckem Norrisem i čivavou a Petrem Čtvrtníčkem. Je také autorem bestselleru o korporátních krysách Černý Petr - Jak udělat kariéru. Od roku 2001 působil u Oskara a českého Vodafonu, později řídil komunikaci Vodafonu v Turecku a Maďarsku. V létě 2010 se vrátil domů jako ředitel marketingové komunikace v T-Mobile Czech Republic. Je absolventem pražské VŠE. Vše podstatné o něm najdete na www.martinjaros.cz.
Martin je jedním ze zakladatelů zlínské interaktivní agentury PRIA, která se zabývá online marketingem, mobilními aplikacemi a kreativními kampaněmi na sociálních sítích. Vede také společnost PRIA LABS specializovanou právě na vývoj mobilních aplikací. Vystudoval na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Většinu volného času věnuje florbalu, co by hráč extraligového týmu Panthers Otrokovice.
Vratislav Kříž pracuje v Raiffeisenbank a.s. od roku 2007 jako produktový manažer přímého bankovnictví. Vystudoval VŠE v Praze, obor Mezinárodní obchod. Své první pracovní zkušenosti získával v České spořitelně, kde pracoval na projektech, které zaváděly jedny z prvních aplikací přímého bankovnictví v České republice. V oblasti webových a nyní i mobilních bankovních aplikací se tak pohybuje více než 10 let.
Ondřej Malý vystudoval žurnalistiku a americká studia na Fakultě sociálních věd UK. V letech 2007 – 2012 působil jako redaktor v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Od roku 2012 do roku 2017 byl členem Rady Českého telekomunikačního úřadu. V dubnu roku 2017 byl jmenován koordinátorem digitální agendy na Úřadu vlády ČR. V roce 2018 zastával pozici náměstka ministra průmyslu a obchodu. V současnosti je nezávislý konzultant.
Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz.
Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz.
Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.
Martin je Android developer ve společnosti eMan a student ČVUT/FIT. Během ročního studijního pobytu v USA se na konferenci Google I/O 2012 zapsal do programu Glass Explorer, díky čemuž se stal prvním vlastníkem Google Glass v ČR. Vedle vývoje aplikací pro chytré brýle od Google se zabývá vývojem mobilních aplikací pro Android. Podílel se na vývoji řady aplikací, jako jsou například Horská služba, Česká pošta, Uniqa nebo dTest
For the last 10 years Cristina has been completely immersed in the world of public relations and communications and involved in several online community management and social media strategy projects for international companies. She joined Evernote, her dream company, as International Marketing and Public Relations Coordinator in February 2012. In her current role of General Manager for Evernote in Europe, she is hands on strategic development, marketing and communications, aiming at making the world smarter.
Otakar se věnuje informačním technologiím jako novinář posledních 18 let. Zběhl ze studií ÚISKu i žurnalistiky na FFUK, a místo toho si jako správný příslušník generace odkojené prvními "písíčky" udělal ze zábavy zaměstnání. Před příchodem do Hospodářských novin působil ve Světě Namodro a Živě.cz/Computeru, vyzkoušel si i práci copywritera v PR agentuře. Vedle toho deset let přispíval do herních médií jako je Level a Bonusweb.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.
Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.
19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, 2 roky pracoval pro Radiomobil (nynější T-Mobile) v oddělení radiových sítí. Od roku 1999 je zaměstnancem firmy Nokia ve funkci Radio access solution manager. Zabývá se technickou podporou prodeje rádiových sítí.
Jan vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor komerční bankovnictví. Po celou dobu své kariéry působí v ČSOB, kdy začínal na pobočce a poté na různých expertních pozicích v rámci správy elektronických kanálů. Několik posledních let byl zodpovědný za vedení vývoje a správy webů skupiny ČSOB. Během této doby se podařilo realizovat několik úspěšných projektů oceněných klienty i odbornou veřejností. Při zakládání značky Era realizoval v rámci týmu novou podobu internetových stránek Poštovní spořitelny.