Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Program

13:30 - 14:00

Mobilní strategie ve velkých firmách

Během workshopu se společně podíváme na to, jak se dají mobilní řešení využít v prostředí velkých korporací. Nahlédneme na součastné trendy a čísla v zahraničí a podíváme se na konkrétní příklady nasazení velkých mobilních řešení, na jejich výhody i reálně měřitelné přínosy.

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

14:00 - 14:30

Mobile Device Management - jak ušetřit při správě mobilních zařízení ve vaší firmě

Správa mobilních zařízení je žhavým trendem v oblasti mobility. Sofistikovaná řešení umožňují zajistit bezpečnost firemních dat v mobilních telefonech a tabletech, centrálně spravovat a aktualizovat jejich obsah včetně aplikací, a to vše při značných úsporách ve srovnání s tradičními přístupy.

Filip Bocek Filip Bocek

Koordinátor mobilního vývoje

Alza.cz

Filip Bocek

Filip má mnohaleté zkušenosti s mobilními aplikacemi napříč různými segmenty. Během jeho kariéry pod jeho vedením vzniklo více jak 25 aplikací. Řada z nich získala různá ocenění jako IT projekt roku, Mobilní aplikace roku, Internet Effectivness Awards a jiné. Poslední 2 roky působí na poli e-commerce, kde v největším českém internetovém obhchodu Alza.cz vede tým mobilního vývoje.

14:30 - 15:00

Ve skutečnosti nevíte, co se děje s vaší mobilní službou po umístění na market!

Představení progresivního přístupu pro sledování funkce a výkonu mobilních aplikací mezi koncovými uživateli. Demonstrace přístupu a nástrojů pro řízení návratnosti investic (ROI) do vývoje mobilních aplikací a průběžné správy a analýzy činnosti mobilní aplikace i po jejím uvedení na aplikační markety.

Ondřej Švihálek Ondřej Švihálek

Senior Consultant

UNICORN

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

15:00 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:45

Rentabilita SMS marketingu z pohledu vydavatele

SMS marketing je novým komunikačním kanálem, se kterým v našem vydavatelství aktivně pracujeme. O naše zkušenosti za poslední rok bychom se rádi podělili a na případových studiích ukázali novou cestu jak toto komunikační médium lze využít.

Zdeňka Demlová

Vedoucí odd. Emedia

CZECH NEWS CENTER

15:50 - 16:25

Stručný workshop aneb newsletter ve 160 znacích

I na malém prostoru se dá hrát velké divadlo! Mobilní aplikaci, sms newsletter a tweet spojuje vražedně malý prostor na text. Lidé je milují, ukecaní markeťáci pláčou. Jsi mistr stručnosti? Řekni to ve 160 znacích lépe než já.

Jana Moravcová Jana Moravcová

Vedoucí copywriterů

H1.cz

Jana Moravcová

Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz.

Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz.
Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.

16:30 - 16:55

Mobilní aplikace jako součást marketingové kampaně

Počet přístupů na weby a e-shopy z mobilních zařízení stále roste. Je proto logické, že i mobilní aplikace, jako alternativa k mobilnímu či responzivnímu webu, je jednou z často uvažovaných variant. Mobilní aplikace však mohou nabídnout v oblasti marketingu mnohem více, než jen uživatelsky příjemnější přístup z mobilního zařízení k webové prezentaci. Pokud popustíme uzdu fantazie, mohou se stát účinnou součástí různých marketingových kampaní, například při uvádění nových výrobků na trh, zvyšování povědomí o značce v konkrétní cílové skupině, jako nástroj podpory prodeje a podobně. Martin Krkoška představí několik konkrétních příkladů zajímavého využití mobilní aplikace z dílny zlínské agentury PRIA.

Martin Krkoška Martin Krkoška

CEO ve společnosti PRIA LABS

PRIA SYSTEM

Martin Krkoška

Martin je jedním ze zakladatelů zlínské interaktivní agentury PRIA, která se zabývá online marketingem, mobilními aplikacemi a kreativními kampaněmi na sociálních sítích. Vede také společnost PRIA LABS specializovanou právě na vývoj mobilních aplikací. Vystudoval na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Většinu volného času věnuje florbalu, co by hráč extraligového týmu Panthers Otrokovice.