Mobilní telefony nám dnes umožňují uskutečnit nákup přes prémiové SMS za parkování, jízdenky, případně prostřednictvím smartbankingu přesouvat peníze nebo zaplatit přes QR kód za fakturu. Svět mobilních aplikací a mobilních internetových obchodů, však u nás stále čeká na skutečné využití nákupního potenciálu. Proč se nám nedaří vytvořit jednoduchý způsob, aby zákazník pohodlně nakoupil z mobilu v online obchodě / mobilní aplikaci? Kde nejvíce zákazníků končí a proč? Má to vůbec smysl a pro které segmenty? To vše jsou otázky, na které se pokusíme zodpovědět.
Viktor působí v oblasti produktového managementu technologií od roku 2005, přičemž na projektu Mobito od jeho prvopočátků v roce 2010, kdy přijal nabídku podílet se na mind-shiftingovém projektu jakým mobilní placení a nakupování je. Od začátku je zodpovědný za produktovou oblast, analýzu a specifikaci až po převzetí dodávek a následné prosazení služby u klientů. Ve volném čase se věnuje své rodině, přátelům, pohybu v přírodě a dění v oblastech vývoje společnosti, technologií, trhů a financí.