Počet přístupů na weby a e-shopy z mobilních zařízení stále roste. Je proto logické, že i mobilní aplikace, jako alternativa k mobilnímu či responzivnímu webu, je jednou z často uvažovaných variant. Mobilní aplikace však mohou nabídnout v oblasti marketingu mnohem více, než jen uživatelsky příjemnější přístup z mobilního zařízení k webové prezentaci. Pokud popustíme uzdu fantazie, mohou se stát účinnou součástí různých marketingových kampaní, například při uvádění nových výrobků na trh, zvyšování povědomí o značce v konkrétní cílové skupině, jako nástroj podpory prodeje a podobně. Martin Krkoška představí několik konkrétních příkladů zajímavého využití mobilní aplikace z dílny zlínské agentury PRIA.
Martin je jedním ze zakladatelů zlínské interaktivní agentury PRIA, která se zabývá online marketingem, mobilními aplikacemi a kreativními kampaněmi na sociálních sítích. Vede také společnost PRIA LABS specializovanou právě na vývoj mobilních aplikací. Vystudoval na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Většinu volného času věnuje florbalu, co by hráč extraligového týmu Panthers Otrokovice.